24 Şubat 2017 Cuma

çelınç'ta 7. gün (7. En saçma zevkin?)

lalalalaaaaa
1 haftayı tamamladık bile..
su gibi geçip gidiyor yahu bu çelınç..

neymiş sorumuz:

EN SAÇMA ZEVKİN

hah soruya bak..
şaaaane..
benim başlı başına ne denli saçma bir kadın olduğum göz önüne alınacak olursa sahip olduğum zevklerin de makul mantıklı olması beklenebilir mi?
nck

aklıma geliverenleri yazayım o zaman.
eminim eksik kalanlar olacaktır.
zevkine düşkün bir insanım ne de olsa.


Defnoşla kılıktan kılığa girip dans ederek videolar çekmeyi seviyoruz. Bu önceleri defnoşun başlattığı bir aksiyondu ama sonra benim de zevkim haline geldi..



kızımla ikiz öküz gibi takım takım giyinmek de bir başka saçma zevkim.. zorlama, baskı yok ama o da seviyor. (galiba o benden daha fazla seviyor, büyüdükçe değişebilir elbette)



müzik sesi duyar duymaz dans etme kıvırma ihtiyacı hasıl oluyor bedenimde :D
ortam kıvırtmaya müsait değilse içimden içimden hareket etmeden kıvırtırım.. beynimin içinde ...
ve bundan da büyük zevk alıyorum...
bazen ortam uygun olmasa da kalkıp kıvırtabiliyorum.. bakınız fotoğraf:
herkes sakin sakin otururken ben delirmişim mesela :D :D




daha önce de söz etmiştim.. suratımı şekilden şekile sokup selfie çekmeyi seviyorum.. bence yeterince saçma bir zevk...



sabaha karşı 4'lere 5'lere kadar oturup sabah da yataktan kalkamayıp süne süne sabah uykusu uyumayı seviyorum..ama tatildeysem gece kaçta yatmış olursam olayım saat kurup sabahın köründe kalkıyor -gün kaçıyor, gün kaçıyor- diyerek yanımdakileri de uyutmuyorum...

ve elbette her kadın gibi ayakkabı alış-verişi...
ayakkabı almaktan zevk almayan kadın var mıdır ya?
yoktur bence..
ihtiyaç değildir, ona uygun kıyafetin yoktur ama yine de eğer vitrinde o ayakkabı ile duygusal bağ kurulduysa aranda.. onu almak büyük zevktir...



yazarken düşündüm de aslında kendim saçma bir kadın olmama rağmen zevklerim çok insaniymiş yahu..
yukarı da sıraladığımdan başka gelmedi aklıma pek saçma zevk
saçma olmayanlarsa çok fazla
okumak
yazmak
müzik dinlemek
fotoğraf çekmek
içki içmek
seyahat etmek yeni yerler görmek tanımak
tatil yapmak
deniz kenarında tembellik yapmak
yüzmek
örgü örmek
dikiş dikmek
tiyatro-sinema izlemek
defnoşla yapılan faaliyetler
dost buluşmaları
öpüşmek-sevişmek
vs
vs
vs
say say bitmez ...


Hiç yorum yok: