7 Aralık 2016 Çarşamba

Sayıklamalar 2

iyiydim bugün,
biliyordum aslında iyi olacağımı.. Kadın terapisi iyi geliyor bana
ki öğle yemeğini çok sevdiğim iki kadınla yemekti günün planı
iyi ki de..
nasıl iyi geldiler bana
- her zamanki gibi-
off ne çok konuştum ama...
kahve höpürdettik yemekten sonra.. birikmiş yığınla kırk yıla bir kırk yıllık hatır daha
eh ne olsun daha

ah elbette...
tunus caddesinden kızılaya yürüdüm onlardan ayrıldıktan sonra.. kedi sevdim yol üzerinde bir tane
tom ve jerry'nin tom'una benziyordu aynı
bir de sarman geldi koşa koşa beni
tom'u severken görünce, onu da sevdim
sarman baktı yemek yok bende verecek
dönüp gitti
tom gitmedi... uzun uzun kaşıdım kulağının arkasını
yürüdüm sonra..

iyiydim bugün
kadın terapisi..
ilaç

ah tabi ya
güneş vardı bir de..
ayaza inat...


Hiç yorum yok: