30 Aralık 2014 Salı

Ve likör uyanır....

Daha önce şu yazımda söz etmiştim
yazı için tıktık 

Portakallı kahveli likör ritüeli..

Birkaç gün önce likörümü uyandırıp süzmüştüm. Bugün birlikte kadeh kaldırma günüydü..
Üşenmedim çok şükela bir sunum hazırladım kendi kendime
kahvesi likörü yarısı çikolataya bulanmış portakallı şekerleme süs püs falan...

 Sonra her şeyin berbat gittiği bir ülkede yaşıyor olmamıza, 2015'in de 2014 kadar berbat hatta daha berbat bir yıl olacağını tahmin ediyor olmamıza rağmen umut hep var olmalı.. umut olmazsa biz de olmayız çünkü
diyerek
kaldırdım kadehimi
sağlığa-barışa-huzura-dostluğa-sevgiye.....

keşke güzel geçse senemiz... keşke....


Öncelikle bu harika ritüeli başlatan Beste'ye
ve emeği geçen, katılan herkese teşekkürler ve sevgilerle...


5 yorum:

Çiğdem dedi ki...

Çok mutlu yıllar olsun artık.

Yazgüneşi dedi ki...

evet yaaa olsun gerçekten artık....

Zihnin Arka Sokakları dedi ki...

Kötülerin tez zamanda toprağı boyladığı, iyilerin de umutlarına kavuştuğu güzel bir yıl olur umarım :)

Zihnin Arka Sokakları dedi ki...

Kötülerin tez zamanda toprağı boyladığı, iyilerin de umutlarına kavuştuğu güzel bir yıl olur umarım :)

Yazgüneşi dedi ki...

Zihnin arka sokakları ay ne şahane dilek.. hdi işşallaaaa