7 Ekim 2014 Salı

Kitap Meydan Okuması: Gün Yirmiüç

23. gün: Ne zamandır okumak isteyip de bir türlü okuyamadığın bir kitap

Aslında çok var.. Özellikle klasik eksiğim var benim :) Çünkü klasikleri kafam rahatken okuyabiliyorum ve şu emeklilik dönemime dek de kafamın rahat olduğu olamadı pek.. Son 8 yıllık işkence dönemine girmeden evvel okurdum ama son 8 yılda olabilemedi...
ne ise...
artık okurum diye umuyorum

ama çok uzattım
onca okumak istediğim içinde en çok istediğim
Don Kişot
(Aaaa hala okumadın mı demeyin lütfen...
Geçen Büü ile konuşurken konusu geçti, okusam artık falan derken Defne bile "Anneeeeeeeeee sen daha Don Kişot'u okumadın mıı.. yok artıkkkk" dedi yaa..
yuh )
ya tabi çocukken çocuklar için kısaltılmış halini okumuştum yani konuya hakimim ama arijinal halini okumadığım kitabı okudum saymıyorum ki ben...

Edebiyat dünyasında Don Kişot okumamış olan okur yazar sayılmazmış..



En kısa zamanda okuyacağım inşallah :)

Bir de Ulysses var ama... Onu okuyabilirim, kesin okurum falan diyemiyorum.. Denesem mi ondan bile emin değilim :)

2 yorum:

fermina daza dedi ki...

Ben de çocuk versiyonunu okudum Don Kişot'un, çocukken :) Okumak lazım hakikaten özetlenmemiş halini.
Ulysses'i denemedim bile, galiba denemeyeceğim. Tuhaf bir şekilde hiç merak etmiyorum.

Yazgüneşi dedi ki...

evet evet Don Kişot okunmalı ama Ulysses'i sanırım ben de merak etmiyorum içimden bir ses okusamda anlamayacağımı söylüyor nedense :)