8 Ekim 2014 Çarşamba

Kitap Meydan Okuması: Gün Yirmidört

24. gün: Keşke daha çok insan okusa dediğin bir kitap

Ecevit Kılıç--Özel Harp Dairesi

Ben politik kitap okumayı epeydir bıraktım aslında... Özellikle Defne'yi doğurduktan sonra, beni fena halde karamsarlığa sürüklüyordu çünkü... Kızımın geleceği için çok endişelenip dururken zaten kitaplarla üzerini kalın kalın geçmek beni yoruyordu....
Zaten okumazken de yeterince karamsarken bir de okuyup katmerlemeyim dedim..

Özel Harp Dairesi'ni Büü okudu, bana özet geçti.. Detaylı okudum desem yalan.. atlaya sıçraya göz attım ama ana hatlarının detayını büüden aldım..

Bir sürü soru işaretine bir sürü cevap var kitapta..
hayrete düştüğüm bölümler vs.

Bence herkes okumalı...
Okumalı ve durup düşünmeli
ve vay canına demeli...



Hiç yorum yok: