2 Ekim 2014 Perşembe

Kitap Meydan Okuması: Gün Onsekiz

18. gün : Seni hayalkırıklığına uğratan bir kitap

Yakın zamanda okuduğum bir Oya Baydar kitabı
Çöplüğün Generali..

Çok basit, çok yüzeysel, çok özensiz yazılmış sanki..
Hani yazan Oya Baydar olmasa üzerinde durmayacağım sürrealist bir çaba deyip geçeceğim ama yazar Oya Baydar olunca beklentim artmış olmalı..

Ergenekon davasının başlarında gömülü cephaneler ve kolları arkasından bağlanıp kurşunlanıp gömülmüş cesetler bulunduğu zamanlar olayların etkisinde kalıp yazılmış bir roman
ama pek olmamış yaa..
o kadar basit bir kurgu ki ilk anda sonunu tahmin ediveriyor insan, süprizsiz, akıcı olmayan bir dil
ne bileyim
sevmedim
Oya Baydar'a yakıştıramadım..
Bunu yazan Oya hanımsa öncekileri kim yazdı, öncekileri yazan Oya hanımsa bunu yazan kim dedim durdum okurken..
Sonuna kadar okudum ama okumasam da bir kayıp olmazdı bence..

.

2 yorum:

Zihnin Arka Sokakları dedi ki...

Bana da bir arkadaşım bu kitabını çok methetmişti. Henüz Baydar okumadım hiç. Hangi kitabını önerirsiniz başlangıç için?

Yazgüneşi dedi ki...

zevkler kişiden kişiye değişiyor işte, kimimiz çok beğeniyor bir kısmımız hiç sevmiyor..

Öykü severseniz Elveda Alyoşa'yı çok sevmiştim. Erguvan Kapısı ve Kedi Mektupları da önerebileceklerimden :)