3 Ekim 2014 Cuma

Kitap Meydan Okuması: Gün Ondokuz

19. Gün: Filmi çekilen sevdiğiniz bir kitap

aslında soruyu tam anlamadım, filme çekilen sevdiğiniz kitaplar içinde kitap kadar filmini de sevdiğiniz oldu mu
mu demek istemiş ki?
sanırım
öyle yanıtlayayım ben..

aslında ben kitabı okuduktan sonra filmi izlersem hiç beğenmiyorum, hep hayalkırıklığına uğruyorum, buna sebep hafızamı zorladım bir hayli ve aklıma sadece bir tek kitap-film geldi..

Ortaokul yıllarım olsa gerek, azılı bir Stephan King hayranıyım.. Elime geçirebildiğim her kitabını okumuyor adeta sömürüyorum..
80'li yılların başıydı sanırım Tepki isimli kitabını okumuş
ve tesadüfen kısa bir zaman sonra filmini izleme şansını yakalamıştım..
Kitap elimde yok, arkadaşımdan alıp okumuştum ama netten buldum şu kapaklı baskı idi:


filminde ise  Drew Barrymore başrolde oynuyordu, minicik ve çok güzel bir kız çocuğuydu,


Film çok başarılı gelmişti bana...
Bilmem gerçekten öyle miydi?

Çocuklukta, gençlikte her şey daha güzel görünüyor belki de insana....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben hep seni ararım
yorumsuz postlarda..
ama bilirim, oldugun yerde kimseler fransız kalamaz guzelligine..

matias dedi ki...