18 Eylül 2014 Perşembe

Bugün Başkent'e kış geldi Kiana...

Kiana..
Hani söz vermiştin bana..
Doğum günümü unuttuğunu affettirmek için bir süprizin vardı hani....
O süprizi yapmasan da olur aslında.. hem biz yaşlarda doğum günlerinin hatırlatılmasını değil de unutulmasını istiyor yürek sanki...
Ne dersin Kiana...

Bugün Başkent'e kış geldi... Eskiden ne güzel sonbaharları olurdu bu kentin.. güneşli.. sarı turuncu kırmızı kahverengi mor... rengarenk.. İki senedir güz de terk etti bu kenti be Kiana .. baksana bir biz kaldık..

Keyfim yok bugün nedense.. Hava aniden soğudu diye belki.. Belki ocakta unutup dibini tutturdum diye yemeğin... Ya da belki özene bezene fönlediğim saçımla ince ince yaptığım makyajın yağmura yenik düşmesindedir...
ya da Belki..
Ne bileyim Kiana
Belki seni özlemişimdir...

neyse..

Aslında ben diyecektim ki.. Hani yaz başında deli bir yağmur yağmıştı da ıslanmıştık sırılsıklam sinema çıkışında..
Ceketini vermiştin üşüdüm diye..
Bende kaldı hani..

Birden soğudu ya havalar.. Uğrayıp almak istersin belki diyecektim ...

Hay lanet.. yine başladı
yağmur...
dinmişti oysa
bilirim sen şimdi gelmezsin bu yağmurda Kiana...

f: NKT--ekim 2010/ankara

Hiç yorum yok: