8 Mayıs 2014 Perşembe

Sergi Zamanı ;)

Efendime söyleyeyim geldik bir sezonun daha sonunaaaaa..
sergi zamanıııııııııııı

Bu sene yeni bir atölyeye katılmamıştım, geçmişte katıldıklarımdan "çalışma grubu" kurup bu çalışma grubundan sergi çıkartmayı becerebilen iki ekip içerisinde yer alıyorum..

"Fotoğrafın F'leri"nden İsa dahil 10 kişi bir sergi çıkarttık..
"İçiçe"
Üçlemelerden oluşuyor.. Toplam 30 fotoğraf yani...
 Kendi fotoğraflarım bana sorulsa daha iyi olabilirdi hayal ettiğim gibi olmadı ancak ekibin diğer üyelerinden nefis işler çıktı...
Görülmeye değer..
Gelirseniz pişman olmazsınız....

Güneş Baskı Teknikleri Çalışma Grubu dernekte çalışma grubu ruhunu en iyi yaşatan ekip bence.. Geçen yıl da Natürmort baskılarla hoş bir sergi çıkartmıştık
Bu sene konumuz Pastoral..
Konu aslında çok da benim çalıştığım fotoğraf çektiğim bir dal değildi ama yine de yaptım elimden geleni
7 baskımla sergide olacağım..
Geliniz, görünüz :)


o halde 20 Mayıs 2014 Salı akşamı saat 19:00'da ÇSM'de buluşmaya ne dersiniz?

Hiç yorum yok: