29 Mayıs 2014 Perşembe

Bir Sergi Açılışı Akşamından....


Soma katliamı sebebiyle buruk bir açılış geçirdik…
Kokteylimizi iptal ettik, sadece açılış yaptık…
Bu sene çalışma gruplarında fotoğraflarım vardı yıl sonu sergisinde
Fotoğrafın F leri çalışma gurubu ile “İç İçe” sergisi yaptık.. Öznesi fotoğraf olan fotoğraflar çektik.. Üçleme yaptık

Canım Örtmenim İsa yine sonsuz destek verdi bize... Fotoğraf hayatımın en bi iyi ki si İsa örtmenim :)


Biraz kavramsal bakalım konuya istedik olabildiğince…
“İnsan gider fotoğraf kalır” demeye çalıştım ben..
Olabildiyse….







Ve vazgeçilmezim Güneş Baskı.. Sevgili Nezaket'in sonsuz destek ve çabasıyla çıktı sergi...




Tam olarak fotoğraf demek mümkün değil aslında bu baskılara.. baskı güzel bir tabir sanırım…
Her geçen gün betonlaşmamız, doğaya, kırsala savaş açmamız sebebiyle biraz doğaya, kırsala dönelim yüzümüzü istedik “pastoral” çalıştık..
Güzel sergi oldu…
Çok net fotoğraflayamadım, baskıların scan’lerini de almadım henüz.. ona sebep bu kareleri koyuyorum mecbur…









Bitanem yakışıklım Büücüğümün özellikle üçlemede asistanlık yaparak bana çok çabası vardı fotoğrafların oluşmasında... açılış günü de eksik etmedi nefis varlığını yanıbaşımdan .. 



Bir sezonu da böyle noktaladık işte….

Daha güzel günlerde daha içten gülüşlerle süslü açılışlar olsun dilerim….


dip not: gecenin ilerleyen saatlerinde yüksek topuklara isyan eden ayaklarıma babet huzuru sağladım.. ;) çaktırmayın :)

Hiç yorum yok: