11 Mayıs 2014 Pazar

A-N-N-E... en sıcacığı sözcüklerin

Özel günler sancılı biraz..
kimi seviyor
kimi ticari diyor
kimi yara alıyor..

ben kutlayanlardan yanayım
beni yaralayanları da oluyor (Babalar günü mesela)
ama yine de kutluyorum hep...

herkesin görüşüne saygım var..

annelikle ilgili geçen sene uzun uzun  yazmıştım şu yazımda
hâlâ güncel..
hep güncel kalacak
yinelemiyorum

Annelerin en bitanesi canım Annemi..
Beni anne yapan yaşama anlamım birtanem kızımı
ÇOK SEVİYORUM

anne olan
olmayı isteyen
ol(a)masa da anneliği içinde hisseden
bütün dişilerin kutlu olsun günü......





3 yorum:

annesiningülü dedi ki...

bayılıyorum sizin 3 kuşağa ♥

Yazgüneşi dedi ki...

canımmm ben de sizin üçlü hanımlar takımına bayılıyorum kiiii <3

Yazgüneşi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.