16 Nisan 2014 Çarşamba

Kurtkadının Öpücüğü

 
f: internetten alıntı


Dolunaylar oldum olası sıkıntılı dönemlerdir benim için...
Barut gibi olurum..
hani bir kıvılcım çaksalar BOOOMMMM patlayacakmışım gibi..

hatta vakt-i zamanında bir arkadaşla böyle konuşurken benimle
"ahahahayyt çok holuvut filmi izlemişsin sen, kendini kurt kadın zanneder olmuşsun, ne kadar da hayalperestmişsin" şeklinde dalga geçmişliğine cevaben
Dolunayın koskoca okyanuslara yaptığı med-cezir göz önünde bulundurulacak olursa ve senin vücudunun da ortalama %60'ının su olduğuna dair bilimsel bir gerçek varken elimizde, dolunaydan etkilenmeye hayalperestlik gibi bakman biraz da cahillik olmuyor mu? ahahahahaha"
diye
fena laf sokmuşluğum da vardır..
--pis laf sokarım :)--

haklıyım ama.. :P

neyse ne diyordum..
ha dolunay..

zaten dolunaylarda bir sinir bir gıcıklık olur bende
üzerine bir de tutulmuş kerata
kanlı bıçaklı :D

bende diyorum son birkaç gündür neden böyle gık diyene şarlayacak yer arıyorum..
meğer bundanmış..

üstüne bi de Defnoş ateşlenince dün gece tüy dikti..

fotoğrafçı bol ya yakın çevremde..
çekip çekip koymuşlar sosyal medyaya sağolsunlar dolunayı..
ben naaptım?
kızın başını beklerken uyku tutmadı.. hırladım durdum kendi kendime
hırrrrrrr..
sonuç:
işe hasta çocuğu ile gelen sersem sepet bir kurtkadın..

öpiiim mi? :P

hırr


Hiç yorum yok: