25 Mart 2014 Salı

İlkgözağrım.. Cankızımın ardından.. hüzünle...

Pandam gitti Pazar günü...
İçimden bir parça kopartıp gitti...

17.5 -18 yıl kadar beraber yaşanan bir hayat..
geriye bakıyorum
aklıma gelen her ânımda her anımda o da var..
pırıl pırıl sarı gözleri, ışıl ışıl tavşan yumuşaklığında tüyleri ile
hep var
nişanımda-nikahımda-doğumumda.. iyi anlarda
babamın vefatında- bütün hastalıklarımda.. kötü anlarda

şimdi ben hasta yatarken kim sıcaklığıyla destek olur kucağıma yatıp, kim yalar ağlarken gözyaşlarımı, kim ısıtır üstüne yatıp buz kesen ayaklarımı.. kim öper pıt pıt canım sıkkınken?

kimse...

Hep güzel şeyler getirdi hayatımıza,,,
Hiç yük olmadı

Mutlu ettik biz de karakızımızı
canı istedi evde oturdu canı istedi bahçeye çıktı
ne istediyse yedi...
ortalama kedi ömrünü geçti  19.5-20 kadar olmuştu yaşı

yaşarken yük olmadığı gibi ölürken de olmadı..
sessizce, ağrı sızı çekmeden, ağlamadan, inlemeden
yattığı yerde melek gibi uçuuup gitmiş...
Günler öncesinden bir şekilde anlattı bize.. gidiyorum dedi
kelime kullanamıyordu evet
ama o konuşuyordu bizimle..
söyledi gidiyorum diye..
Gidişini hafta sonuna denk getirdi, vedalaşma şansı verdi bize.. sarıla öpe koklaya daha bedeni buz kesip kaskatı olmadan huzurla mis gibi sarıp sarmalayıp ellerimizle gömme şansı verdi
gömene dek kucağında tuttup sevip  vedalaşma fırsatı tanıdı Defne'ciğe...
her şeyi güzel yapardı
huzurlu yapardı
ölümü bile öyle yaptı
o artık melek oldu..

23 Mart 2014 Pazar günü  saat 15:00 sularında
Pandam gitti
Giderken bir parça kopartıp gitti
biraz daha eksiltti beni...

Huzurla uyu karafındığım.. firavun kedim, nefertitim..
SENİ ÇOK SEVİYORUZ.. ÇOK....



5 yorum:

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

huzur içinde uyusun...
ne mutlu size..
hayvan sevgisinin dostluğunun güzelliğini yaşamak ne güzel..
güzel hatıralar miras bırakmış size..
hayvanlarla daha dostça bir yaşamın yaygınlaşması dileklerimle...

hüznün tadı dedi ki...

Hep bir yerlerden çıkıp gelecek hissi uzun sürecek. Karşılıklı alıp verdiğiniz mutluluk ise hep özlenecek. Huzurla uyusun...

Kitap Eylemi dedi ki...

çok üzüldüm canım , bazen onlar çoook yakın dostlardan daha dost oluyorlar...

Yazgüneşi dedi ki...

çok zor insanın bu kadar bütünleştiği bir parçasını yitirmesi... kara kızımı çok özledim... çok özleyeceğim..
sağolsun güzel dilekleriniz için <3

DOREMİ dedi ki...

Çok ama çok üzüldüm..Benimde pasaklı saly adında muhabbet kuşum vardı?İnsan alışınca kaybı içini acıtıyor.

ps:Sen beni crazywoman* bilirdin