14 Şubat 2014 Cuma

Aşksız yaşayamam ben...



Ben her sene üşenmeden yazarım Aşıklar Gününde yazı..

Seviyorum ki ben 14 Şubat'ı

Büü bana evlenme teklifini 14 Şubat günü etmemiş olsa da severdim..
teklifimi aşıklar gününde almış bir kadın olarak ekstra seviyorum bu günü o ayrı :)

Sevgiye dair yapılan her şey
her çaba
her kutlama güzel bence..

istediği kadar dalga geçsin insanoğlu..
o dalga geçenlerin var ya
-kadın erkek fark etmez-
14 şubat sabahı evine ofisine nereyeyse işte
bir demet çiçek gitsin yüzleri kocaman gülümsemezse gelin yüzüme tükürün..

ayrıca sen kutlamıyorsan kutlama arkadaşım
bize karışma
"biz sana sen niye aşık olamıyorsun"
ya da
"niye aşık olduğu kişiye bir demet çiçek almak bu kadar zoruna gidiyor"
diyor muyuz?

demiyoruz
karışma, severiz de kutlarız da..

tüm aşıkların
aşık olmak isteyenlerin
aşkı doya doya yaşamış ama yitirmiş olanların
hep aşık kalacakların

günü kutlu olsun..


bu güzel günü dalga mevzuu yapıp komik olduğunu zannedenler en başta kubat denen organizma için ise bedduam şudur:
(kutlamamayı tercih edip de kutlayanlara cakcuk etmeyenler için tek lafım olmadığını da belirteyim de, yanlış anlaşılmasın )

"AŞKSIZ KAL...
YALNIZ.."


Funda Arar söylesin benim adıma :)





E HADİ
HEPİ VALENTİNNNNNNNNNNN :)))




Hiç yorum yok: