11 Ağustos 2013 Pazar

12 bitti ya la.....



Biz kocaman 12 yılı devirdik bugün ruheşimle...
evlilikte..

aşkta 14 buçuk yılı....

zaman hızlı
çok hızlı

nice nicesi olsun...
sağlık olsun huzur olsun aşk olsun...



Kızımız yanımızda değildi ya buruk buruk kutladık ne yalan söyleyelim
Çin yemeği yedik.. yemek öncesi poz verdik :)
diyeti deldim azıcık bugünlük
bira bile içtim laf aramızda...


Görgüsüzce olacak biliyorum ama
öyle zarif buldum ki
fotoğraflamadan edemedim..
fotoğraflayınca da paylaşmadan edemedim
hediyem işte bu da :)
ne ayıp ama bana... nck nck nck..


4 yorum:

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

sevgi aşk huzur dolu nice mutlu yıllara..

Oyuncakçı ADAM dedi ki...

Nice nice yıllara. Allah bizede nasip etsin :)

Ebru dedi ki...

Canım arkadaşım nice yıllarınız olsun.
Biz de 13 agustos da evlendik:)14 bitecek 3 de öncesi.

Yazgüneşi dedi ki...

Serkan çoook çok teşekkür ederim :)

Oyuncakçı adam inşallah size de böylesi olsun.. huzur dolusundan :)

Ebruşum ooo siz tam tecrübelisiniz tebrik ediyorum yarını bugünden.. nice niceleri olsun huzurla inşallah