29 Nisan 2013 Pazartesi

Yaz'ı da beraberlerinde getiren süprizlerimiz...

Geride bıraktığımız haftanın sonlarında süper bir süprimiz vardı bizim
Nagihan _ Tan ikilisi :)





Bodrum'da bisiklet yarışlarının yolları kapatması sbebiyle okullar Perşembe günü tatil edilince Cuma için de Tan'ın öğretmenindsewn izin isteyerek Ankara çıkartması yapmaya karar vermişler
Ne iyi etmişler
Zaten Defne'nin Tan krizleri de neredeyse tolere edilemez haller almak üzereydi; en son 23 Nisan günü "Anne sen beni burda uçağa koy Teyzem Bodrum'da beni uçaktan alır" demişti hatta ..
görünce delirdi tabi :)


 
Hava da çok yardımcıydı bize sağ olsun..
Bu hafta sonu birdenbire Yaz gelmeye karar verdi..
Buna en çok ben memnun olmuşumdur o kesin ..

Cuma erken çıktım ben işten, Defne'nin de cumaları etüdü olmadığından erken gittik çocukları parka götürdük, oynadılar.. özlem giderdiler.
tabi biz de Nagihan'la..
oynamadık lakin özlem giderdik :P

Cumartesi günü müze gezelim dedik;
Anadolu Medeniyetleri Müzesine gittik;

oradan da Koç Müzesine geçtik..




İki müze kesti tabi elimizde bir adet 7.5 bir adet 9.5 yaşında düdük makarnası olunca
Kirit cafede öğle yemeği yedik,
Pirinç Han'ı turladık

Bu fotoğrafta herkes ayrı telde
çok güldüm :D

Olabilecek en abuk subuk alışverileri yaptık :)


Oralara giderken lunaparkın önünden geçmiş olduğumuz için çocuklar lunapark da lunapark diye tutturmuşlardı
Oraya da uğradık
nasıl eğlendi sıpalar..

Ben de kimbiliiiiiiir kaç yıllardır adım atmadığım dçnme dolaba topluca binme kararı alında çocukluğa dönüş yapmadım değil bir an için hani laf aramızda



çocukları büü ile anneme emanet edip çocukluk arkadaşlarımızla buluştuk Last Stop'da..
İnnaması zor ama tam 6 saat oturmuşuz orada evin yolunu bulduğumuzda 01'i geçiyordu saat
her zamanki gibi gülmekten yerlere yattık.. Bir araya geldik mi olayımız bu
bol kahkaha :)

pazar akşam yolcu idi bizim tayfa.
Annemde kahvaltı sonrası açık hava takılalım diye Gölbaşı Büyülü Bahçeye gittik çay içtik; çocuklar azdı gene  boool bol ...
 analı kızlı nefis bir de
"N" takımı pozu verdik (Büyükten küçüğe Neriman-Nagihan-Neslihan olmamız münasebeti ile)


Anneme dönüp yemek yedik ve Nagiş'le Tan kuş'u havaalanına götürüp geldik..
Defne daha yolda başladı "ben Tan'ı şimdiden özledim" diye mızırdamaya
Yıllardır hayalim olan Bodrum'a yerşelme fantazisi bu kız sayesinde gerçeğe dönüşürse şaşırmayacağım ben ya la..

valla..

Pişşt bizim ekip
ne iyi edip geldiniz
gene gelin
gene gelin....


Hiç yorum yok: