22 Nisan 2013 Pazartesi

Ne Ekersen Onu Biçersin....

Benim kızımın bir uzmanlığı var..
Defalarca konu olmuştur bu uzmanlığı yazdığım yazılara..
"anne ağlatmak"

bugün bana dedi ki
"anne sen bana her gün süprizler hazırlıyorsun ya; artık ben de sana olan duygularımı bir deftere yazıp sana okutacağım."

sonra da şunları yazdığı defterini verdi bana...

sonuç
ağlayan bir anne ...


21 Nisan 2013
Pazar

Defne'den Anneme geçsin..

Ben annemi çooook seviyorum o beni her zaman koruyo bazen onu üzebiliyorum (buraya bir üzgün surat çizmiş) ama benim hayatta en çok sevdiğim kişi benim bitanecik annem bazen de onu çok güldürüyorum (kalp çizmiş) ve neşelen (gülen surat) diriyorum.
Onun altınlar (altın çizmiş) kadar güzel saçları var
Çok güzel (kolye çizmiş) ve büyüleyici (gülen surat) giyinir

-ortaya beni çizmiş--

Çok tatlı (dondurma çizmiş) ve neşeli (gülen surat) bakıyor benim güzel annem

melek kalpli ve iyi yüreklidir benim canım annem

çok güzel (gülen surat)ve muhteşem (dansçı çizmiş) dans eder.

Onu çok seviyorum (yanyana bi büyük bi küçük gülen surat) 
ve sevmeye (check işareti yapmış) devam edicem

şimdi bunu okuyup da ağlamayacak bir anne var mıdır?
yoktur...
ben de ağladım..

sonra yatmaya hazırlık olarak biraz önce yorganımızı bir kaldırdım
hop altından süprizin devamı çıktı. Yastığımın üzerine bırakmış



ektiğini biçmek diye tam olarak da buna denir işte..

içimizde mutluluk saklı.... :)

2 yorum:

Deniz dedi ki...

yerim :)

Yazgüneşi dedi ki...

:)
hıhı Denizcim
aynen
ben de yedim :)