1 Mart 2013 Cuma

Ne zaman başlar anneler çocuklarının ayaklarını öpmemeye?

"Anne ben artık koca kız olmadım mı? Neden ayaklarımı öpüyorsun ki hâlâ?"..
dedi

Hakikaten ne zaman bırakır anneler çocuklarının ayaklarını öpmeyi.. Anneler o yumuk yumuk ayakları hep öper...
Annemi ayaklarımı öperken hiç hatırlamıyorum ben..
ne zaman bırakmıştı peki
zira "en çok ellerinizi ayaklarınızı öperdim, yanaklarınıza kıyamazdım" der hep...

Ne zaman büyür çocuklar
Ne zaman anlar anneler çocuklarının büyüdüğünü?

Neden zaman hızlanır bir kadına doğurduktan sonra?
Neden çok hızlı büyür çocuklar?
Neden çocuğuyla olduğunda su gibi akıp gider zaman kadınlara?

Büyümek
annesinin ayaklarını öpmemesi midir artık
bir çocuğa..?

neden çocuklar büyüdükçe yaşlanır anneler..?
zaman
neden hızlanır
insan yaşlandıkça..?

çocuklar ne zaman büyür?
neden fark etmez anneler çocuklarının büyüdüğünü..?
neden çocuk kalır hep annesinin gözünde insan da bir zaman ayaklarını öpmemeye başlamıştır ama yine de annesi..

ben..
ben ne vakit
öpmekten vazgeçebilirim ki
bu yumuk yumuk ayakları?

fotoğraf: neslihan karayakaylar tamyaman /şubat 2013-ankara

4 yorum:

Ebru dedi ki...

Ahh ben de çok severim ayaklarını öpmeyi. Hele baş parmakları nasıl güzel.
Benim için de öp olur mu?

Deniz dedi ki...

bıraksalar biz hep devam ederiz :)

Yazgüneşi dedi ki...

öperim ebruşum canımmm öpmem mi

denizcim değil mi ya :))
bize onlar hep bebek :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok güzell:)) ahhh o ayaklar yokmu??