25 Mart 2013 Pazartesi

Anne Ağlatma Uzmanı Defne'den...

Kızım'ın uzmanlaştığı bir alan var
Anne ağlatma..
Tek geçerim üstüne tanımam bu dalda Defnoşun..
günlüğüne göz atarken rastladığım bir sayfa
buyrun bakalım
gel de ağlama....

şşşş aramızda ;)

13 Mart 2013 Çarşamba
Sevgili Günlük
Bigün Şiva adında bir köpek vardı o öldü şimdi de onun resmine baktım güzel bir köpekti gözümden yaş geldi annem bana şöyle bir şey dedi herkes  bir gün ölecek iyi insanlar cennete kötü insanlar ise cehenneme bu cümleyi unutmiyacağım çünkü onu çok seviyorum ve bir gün ben de ölüceğim eminim ikimizde cennete gideceğiz eminim öyle olacak eminim ikimizde iyi bir insan olacağız herkese yardım edeceğiz onu o kadar çok seviyorum ki gözlüklü olsa yada şişmn olsa da o beni 9 ay karnında taşıyıp beni koruyan kişi onun iyi biri olup güzel ve akıllı olmasını istiyorum ve dua ediyorum. Cennete gitmesi için




Hiç yorum yok: