26 Şubat 2013 Salı

Ah ne kahraman, ne cesur /Ne güzel çocuklardık/ Her yeni günü ümitle/ Nasıl kucaklardık

NEDENSE BUGÜN
ÇOCUKLUĞUMA
GENÇLİĞİME SÜRÜKLENDİM
SEBEPSİZ
DURDUK YERE... 
 
 
 
 
Evvel zaman içinde dostlar ağaçlara ev kurardık
Tatlı bir düş içinde bir yere bir göğe bakardık
Gönlümüz kuş gibiydi dostlar dünyaya kanat açardık
Tutsak değildik zamana başına buyruk yaşardık

Çocuklardık parlak yıldızlardık o zaman
Ay büyülüydü yakamoz deniz
Ardından koştuğumuz sonbaharlar
Çocuklardık parlak yıldızlardık o zaman
Artık dönemesek de geriye
Ardından koştuğumuz son zamandır

O zaman bu zamandır dostlar ne ister neyi özleriz
Denizini arıyan akarsulara benzeriz
Pencereler bırak açık kalsın geceleri yağmurlar yağsın
Günebakan düşlerimiz yağmur sesiyle çoğalsın

Çocuklardık parlak yıldızlardık o zaman
Ay büyülüydü yakamoz deniz
Ardından koştuğumuz sonbaharlar
Çocuklardık parlak yıldızlardık o zaman
Artık dönemesek de geriye
Ardından koştuğumuz son zamandır
 


Ah o yazlık sinemalar
Kapı önü akşamları
Saksıda son sardunyalar
Avluda el yazmaları

Ah ne kahraman, ne cesur
Ne güzel çocuklardık
Her yeni günü ümitle
Nasıl kucaklardık
Ah kaldırımlar biliyor
Bir devir muhteşemdik
Güz güneşinden hüzünlü
İlk yazdan şendik

Hem utangaç, hem hevesli
Mektepli sevgililerdik
Pek kırılgan, pek acemi
Bir söyler, bin gülerdik

O pürtelaş piyasalar
İlk sevda, ilk gözyaşları
Yolları gurbete bağlar
Ah o gönül şarkıları
 



 
 
 

 
 
 

2 yorum:

cem dedi ki...

ben de "sezen' in şarkısını ekleseydi bari diyordum ki altta buldum :))

renkli bi hayat, ne mutlu..

Yazgüneşi dedi ki...

OLAĞANÜSTÜ BİR ÇOCUKLUK VE GENÇLİK GEÇİRDİM BEN CEM
ÇOK ÖZLÜYORUM
ÇOK...