6 Aralık 2012 Perşembe

kışa gülümsersem, o da güler mi bana?

hem çok yazası olur da
hem de eli kaleme (klavyeye) dili kelimelere gitmez ya insanın
öyle..

kış geldi
birden
öylece hiç haber vermeden pat diye
aralık ayı gelmiş bunda iyi haber verme mi olur diyecekler çıkacaktır şüphesiz; haklıdırlar da..
ama onca iyi giderken havalar ılık ılık bir sabaha tipi kar kıyamet eksilere düşmüş sıcaklıkla uyanmak
hele bana
offff yani
offf...

yazasım çok da
yazasım yok..

anlayan anlar..

ben yine de gülümsersem kışa
o da bana güler mi ki? ne dersiniz?
denemesi bedava.....

D4D_1639

3 yorum:

hüznün tadı dedi ki...

Bence her gülümseme karşıya çarpıp katlanarak geri gelir:))

Kitap Eylemi dedi ki...

kışa gülümsemekle kalma canım , dolu dolu kahkaha at; çünkü aynı kahkahaları ondan duyacaksın:)Ben de 2 gündür kendimi buldum desem , karın yağmaya başladığı an benim ağlamama ramak kaldığını bilsen:))

Yazgüneşi dedi ki...

bükemediğim eli öpeyim iyisi mi :))