17 Aralık 2012 Pazartesi

güneşim - ayım sana ışık olsun...

Çok sevdiğim şarkılardan birisi

evet bir aşk şarkısı
ama  11 yıllık evli ve aşk acısı derdini çooook çok uzun zaman önce çoook çok uzaklara itelemiş bir kadın olarak bu nefis sözler bana sadece kızımı anımsatıyor..

kızım..

hayatımın anlamı...

deli dolu ve beni her daim çileden çıkartmanın bir yolunu bulma uzmanı da olsa
her şeyim o benim..
her bir şeyim...



Güneşim ayım sana ışık olsun
Sıcak kumum yoluna açık olsun
Okşarım tenini rüzgarımla
Susuz kaldı sularım dudaklarına
Ah o gözlerin
Arasın beni, izlesin, peşime düşsün
Ah o dudakların
Gelsin, bulsun, tatsın ve öpsün beni

Al bulutlarım sana yatak olsun
Yumuşacık sessizce üstünü örtsün
Ateşim aşkına kıvılcım olsun
Sonsuz yansın yüreğinde hayata doysun...


3 yorum:

cem dedi ki...

dünyevi en büyük sevgi aşk derler çocuklara duyulan aşkın...

oooff ne garip bi cümle oldu ama anlamışsındır sen :)

Allah ayırmasın eşinle ve de çocuğunla ya da çocuklarınla inşallah.

Yazgüneşi dedi ki...

anladım Cem anlamam mı :)
teşekkürler iyi dileklerin için çok çok :)
(çocukum bi tane ;)

ada dedi ki...

çok severim bu şarkıyı. bu karlı ankara sabahında bu yazıyı okuyunca içim ısındı :)
yaz gibi :)