6 Kasım 2012 Salı

"Sıkıldım doğrularımdan, kadınlığımdan, dışımdan Gidip dinlenmeliyim, artık içki içmeliyim"

Bayım...
Anlamıyorsunuz değil mi neden kaçıyorum bu kadar sizden... Anlamıyorsunuz... Kızıyorsunuz biliyorum sudan bahanelerle yaptığınız programlardan  basit sebepler uydurarak kendimi sıyırmama.. -ki bunu yapmak benim için ne zor zerre bilmiyorsunuz- kızıyorsunuz...
Kızınız Bayım
çok kızınız...
bana çok kızınız
ve gidiniz...
Gidiniz Bayım..
lütfen gidiniz
yol yakınken ne olursunuz gidiniz...
Başımı sevda lanetiyle belaya sokmayınız...




fotoğraf:yavuz ıldız






Başlık: Ceylan Ertem:
















2 yorum:

cem dedi ki...

herkes herkesten şikayetçi. Neredeyse konular bile aynı. Neden herkes herkesten şikayetçi ( ben dahil )?

Yazgüneşi dedi ki...

insanoğlu işte
memnuniyetsiz :)))

benimki tamammen atmasyon
yani bu denemeler...