14 Ekim 2012 Pazar

şu köşe yaz köşesi şu köşe kış köşesi

epey oldu sevgili "kitap eylemcisi" bir mim yanıtlamıştı
"okuma köşeniz" diye
o kimseyi mimlememiş ama yazmak isteyen herkese açık davetiye vermişti
ta o zaman ben de yazarım demiştim
unutmuşum
geçen kitaplığı toparlarken anımsadım
çektim fotoğraflarını
yayımlayayım dedim:

şimdi bende durum şu; belli bir köşem yok, belli bir kitabım da olmadığı gibi; aynı anda 4-5 kitabı okurum hangisi elime geçerse
ve nerde elime geçerse :)

en yoğun okuduğum köşe bizim mutfak ile oyturma odasının duvarını kırarak birleştirip oluşturduğumuz "yaşam odası" benim deyimimle..
kütüphaneler de bu odada
yat yuvarlan yayıl oku kanepesi:


ve kitaplıklarım
karmaşa için yapacak bir şey yok ne yapayım; ben böyleyim




öğleden sonra güneşli havalarda bizim salona nefis bir güneş vuruyor
nadir de olsa o saatlerde evde oluşum
denk getirirsem
kitabımı ya ikili koltukta

ya üçlü koltukta okuyorum...
gece de eser bazen salonda yayılmak



ve tabi ki yatak..
orası da okuma köşelerimden bir diğeri


bir orası eksik demeyin ne kitaplar bitirdim ben  orada
annem kızar hep girdin mi okumaya dalıp çıkamıyorsun diye
banyo kitaplığım bu benim

işte okuma köşelerimden en tuhaf olanı :)


7 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

çok kitap var okunacak çoook... ;)

Yazgüneşi dedi ki...

offf balıkım ya sorma
hem de ne çok ne çoook

Kitap Eylemi dedi ki...

ne kadar mutlu oldum, önce beni andğın sonra da harika kareler paylaştığın için, hepsi samimi , hepsi gerçek , ben banyo hariç heryerde okurum ,bir tek banyo kısmına henüz giremedim ama kitaplığın harika , hepsi öyle de ,en çok banyodaki ilginç geldi ,:))süper bir şeymiş çok beğendim...Ben banyoya kitap koysam gelen arkadaşlarım ne tepki veriri diye düşünverdim birden, şu halde bile ne yorumlar ne terapiler, ne terapistler geçiyor elimden:)):)))

Ebru dedi ki...

benim koca da banyoda çok okur:)
sıcacık bir ev sen gibi

Yazgüneşi dedi ki...

haha çok güldüm kitap eylemcisi terapilere falan
ah keşke herkes kitap delisi olsaydı dünya ne nefis olurdu :)
benim tuvalette kitap okuma alışkanlığım çocukluktan beri bilinir
o yüzden tabi karşılıyor herkes :)

Ebrucum senin güzel bakışın o sıcaklık öperim kocaman

deeptone dedi ki...

nerde okumuyosun kitap sanırım mutfak mı.
:)

Yazgüneşi dedi ki...

bazen uzun karıştırmalı falan bir şey yapıyorsam onu karıştırırken bile göz atyorum aslında :) bi de kütüphanelerin olduğu oda ile mutfak birleşik bizde yani orada da okuyorum :))