11 Ekim 2012 Perşembe

öldürmüyor.....




AHAHAYT 20 YAŞINDAYMIŞIM YAZDIĞIMDA 20 YIL ÖNCE... PEEEEH --HEMEN HEMEN HER TÜRK GİBİ-- AŞIK OLDU MU KARALADIĞIMI ALT ALTA SIRALADIĞIMI ŞİİR SANDIĞIM ZAMANLARDAN KALMA.. PEK KALİTEDEN YOKSUN :) KİME YAZDIĞIMI ANIMSIYORUM AMA..
YANİ GALİBA !!!!
O ŞAŞKIN YAŞLARDA KURGUDAN FALAN BİHABERDİM DAHA; NE YAZSAM BİRİNEYDİ... GÖZÜNÜ SEVDİĞİMİN 20Lİ YAŞLARI BEEEE.. NE ÇOK AŞK NE ÇOK SEVGİLİ SIĞDIRDIM İÇİNE ;)

(FOTOĞRAF: OTOPORTRE ŞİİR KADAR ESKİ DEĞİL MAZİSİ 2YIL ONUN :))







Öldürmüyor

Yaşanmaz sanıyordum sensiz
Biter diyordum herşey
Terk edersen beni
Ölünmüyormuş oysa ha deyince
Sandığım kadar kolay değilmiş
Birden bitivermiyormuş herşey
Korkardım seninle birlikteyken
Ayrılırsak yokoluvermekten
En basitiymiş meğer yokolmak
Şimdi anladım ki hayat devam ediyor
Öldürmüyor ayrılık
Öldürse daha iyi dedirtiyor insana
Yalvartıyor yok olmak için Tanrı`ya
Sensizlik öldürmüyor birtanem ama
Çürütüyor her geçen gün bir parça daha...

(16 Ocak 1992 - Başkent)


dipteki not: bu ve buna benzer bir kaç salak şiir sanılan daha internnete "Balım Akkaya" ismiyle yayımlanmıştı bir zamanlar... 
Hani ki olur da denk gelirseniz hırsız zannetmeyin o balım akkaya bizzat ve şahsen benim

sakın neden böyle salak bir isim diyen çıkmasın
SAKIN
:)))))))))))))




2 yorum:

cem dedi ki...

baya eski zamanlarmış...

o yaşlarda oluyor böyle şeyler :)

Yazgüneşi dedi ki...

ahahah olmaz mı
oluyor tabi..
geçmiş zaman olur ki hayali cihana değer :)))) eheheh