16 Ekim 2012 Salı

"incitme yüreğimi oyalama beni yar"


Siz Bayım;
Evet siz...
Böyle birdenbire karşıma çıkışınız tesadüf olmasa gerek; inanmam tasadüflere ben...
e madem karşıma çıktınız ve ben sizi düşünür oldum hem de sizi bizli düşünür oldum..., o halde izin veriniz sizin için düşündüklerim sizin için düşünemeyeceklerimden fazla olsun.. Gündüzüme de buyrunuz Bayım ya, geceleri de düşüme bekerim; ihmal etmeyiniz...
Sizi bizde var etmeme müsade ederseniz; kokunuzu kokuma ekler, sesinizi sesime birleştirir, teninizi tenime kaynaştırırsanız; ben de sınırsız severim o vakit sizi Bayım...

Bakın Bayım; benim sevgim hemcinslerinizi oldum olası ürküttü; sevdim mi öyle deli severim... baştan belirteyim ki sonra demedin demeyiniz...
Varsanız buyrunuz....
madem öyle olmadık zamanda pat diye karşıma çıkıverdiniz... cesaretinizi toplayınız
ve kalınız
yoksa cesaretiniz.. varsa kendi içinizde bir esaretiniz, sevdanın adına bir kara çalmadan daha en başından toparlayıp pılınızı pırtınızı yola koyulunuz; öte gidiniz....

Ben sevdim mi deli severim Bayım
varsa tereddütünüz
bulaşmayınız....


dipteki not 1
başlık: grup merdiven
dipteki not 2
fotoğraf: yavuz ıldız


2 yorum:

deeptone dedi ki...

bir red kit macerasında daltonlar sürekli birbirine "bayım" diyor. yeni yazılan maceralardan. çok komik ama.
:)
işte zihin böledir. bişi okursun başka şey çağrışır.
:)

Yazgüneşi dedi ki...

aaa ayıp ama deep ben yeni bir macera kurgulamanın eşiğindeyken daltonlar dedin gitti romantizm
hoş mu aaaaa :))