2 Ekim 2012 Salı

Çilek tadında bir cumartesiden kalanlar

Ayşe'nin bir arkadaşı var.. Ebru.. artık benim de arkadaşım
Bir kedi yavrusunu evlat edindi yenilerde
ve cumartesi davet etti bizi kek ve kısır yiyip Çilek sevmeye
minik kuzunun ismi bu evet Çilek..

Pek eğlenceli ama çatlayana dek yemeli bir gün geçirdik sayesinde
güne nefis anneanne kahvaltısı ile başlamış olan Defne ve ben
Ebru'da Ayşe elinden mis gibi kahve ile devam ettik öncelikle



sonra Ebru'nun Ayşe böreği destekli nefisito sofrası..
namnamnam

Çilek'e gelince
anlatılmaz
yaşanır
bir lokmacık ama bir tatlıcık bir tatlıcık bir tatlıcık





bir sürpriz sözü vermiştim Ebru ve Ayşe'ye
yaptım..
mis mis sangria idi benim süprizitom da...

Akşam Ayşe ve Ebrunun bir arkadaşları var Hollandalı Jak
o gelip yemek yapacaktı
biz aslında kalmayacaktık ama Büü bizi almaya gecikince kaldık akşam yemeğine de
ve hatta yetişti ve Büü bile yedi Jak ve Defne elinde hazırlanmış akşam yemeğini
evet evet Defne Jak'a yamaklık etti :)








Salsa bile yaptık Büü ile iyi mi...



bu arada ne kadar ama ne kadar ama ne kadar güldüğümüzden hiç dem vurmuyorum
hiç hem de
o derece..

emeği geçen herkese sonsuz teşekkürle.....

8 yorum:

cem dedi ki...

kurulsun masalar kaldırılsın masalar :))

daim olsun.

Yazgüneşi dedi ki...

ayy Cem ya olmasın daim ya
yemeyelim ya
halimi görmedin mi bin kilo oldum yaa :(
ama yok yok
başladım
bu defa fena kararlıyım kilo verme konusunda
du bakalım

nil dedi ki...

cık, ayşe'nin o hanım hanımcık fotosu olmadan eksik kalmış sankiiii :))))

derindenizbaligi dedi ki...

ohhhhh iyi ki de kalmışınız. ne güzel oldu =D

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

bravo valla.. helal olsun size nes.
ne güzel fotolar..
yaşamdan çalıp mutlu keyifli anlar yaratabiliyorsunuz. sizi örnek almak gerek. :)
bu arada, ben 8 ayda 8 kilo verdim. kendimi daha iyi daha mutlu hissediyorum. tavsiye ederim.

Yazgüneşi dedi ki...

Nil'im
o kareyi burada kamu oyuna yaymayım dedim :)))))))

balıkım yerimmmmmmmmm

Sevgili Serkan ben cddi başladım diyet olayına..
bu fazladan alınan 10 kilo iade edilmeden de durmak yok :))
inadım inattır benim
iş ki inat edebilecek kuvveti kendimde bulayım ;)
birlikte izleyip göreceğiz bakalım

teşekkürler ayrıca
yaptığımız çok da zor değil aslında
fırsat buldukça pozitif insanlarla bir aray gelip hayata olumlu bakmatan ötesi değil

işe bana negatiflik yükleyen insanları eleyip atarak başladım ben mesela ;)

Deniz dedi ki...

dönüp baktığımızda hep böyle günler hatırlanıyor işte, çok güzel bir gün olmuş, sevgiler

Yazgüneşi dedi ki...

Haklısın Denizciğim
kalanlar hep bu güzel anlar
teşekkürler
sevgiler