3 Ekim 2012 Çarşamba

Alican kılıklı kızımın maceralarından....

bugün okkalı bir şikayet işittim hanımın öğretmeninden
"derslerle alakası yok, çok konuşuyor, dersi dinlemiyor, parmak kaldırmıyor....." diye uzayıp giden...
aslında geçen günkü notları düşününce bunlara şaşırdım diyemem..
ama üzülmedim de diyemem elbette..
her anne istiyor evladından övgü ile söz edilsin, parmakla gösterilsin
-parmakla gösterilme konusunda bir sıkıntı yok aslında, sadece niteliği benim hayal ettiğimin zıttı o kadar :)-
okumayı çok çok çok seven ve yaşına göre hayli akıcı okuyan bir çocuk
hayat bilgisi derslerinde de başarısız denemez
ama iş matematiğe geldi mi hayat duruyor defne için
nefret ediyor
kızma hakkım var mı?  yok... zira ben farklı mıydım ki...
ben de nefret ederdim matematikten
hala ediyorum..

kurs dershane sistem çocuğu olmayacak bu çocuk diyor göz doktoru
yani onu zorlayıp da üzerine gidecek değiliz
nihayetinde olup olacağı ilkokul 2. sınıf çocuğu o daha
henüz 7 yaşında....

mantıklı düşünüldüğünde konu bu tabi ama birden ardarda şikayetler sıralanıverince bir süredir çok iyi olan moralim 6.2 şiddetinde bir deprem geçirmedi desem yalan olur
ama geçti sonra

elimizdeki malzeme bu ne yapalım yani
çocuğu zorla alim edecek değiliz ya :)

içi içine sığmayan ağaç tepelerinde gezen, anında örgütlenip sağını solunu da örgütleyen bir enerji topu o..
mutlu olsun yeter yahu
teferruat aslında gerisi....


4 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

ıyyyyyyyyy.... matematik mii... nefret.....

amaaaan doktoru ne güzel demiş işte. dershane sınav yarış çocuğu olmasın zaten Defne. Yazık o çocuklara. Defne'nin zekası, enerjisi yeter. Ders dediğin not dediğin ne ki. O hayatta başarılı olur. Ayaklarının üstünde durur nasıl olsa. Annesi. Telaş yok. ;)

nil dedi ki...

ben diyorum sana zaten bu kız ressam olacak diye, ya da bağlantılı bir şey, tasarımcı misal.. eee daha ne, matematiği mühendis olacaklar öğrensin ,)

Yazgüneşi dedi ki...

canlarım
öperim ikinizi de
moooahhhhh

Deniz dedi ki...

Matematikle çok sevişen biri olarak hak veriyorum çocuğa :-PP