27 Temmuz 2012 Cuma

bir yaz günü bilançosu

Sıcak
hem de çok
ama yine de şikayet etmiyorum..
pek etmem
severim
doğal
yazgüneşiyim

diğer yandan
zor günlerden geçiyor ailem..
hayli zor
sağlıksal..
çaresizlik ne kötü

iş yoğun
her yaz
herkes yatarken boş boş bu kurumda
benim neden işlerim azar da azar hep merak edegelmişimdir

sağlam kitlendim diyet moduna nihayet
10 kilo fazla yapmıştım kendime nur topu gibi
4 gitti kaldı 6
devam hedefe varana değin

alıntılarını paylaşmak istediğim 10-15 belki daha fazla kıitap birikti elimde
ama üşeniyorum oturup yazmaya
tembel teneke oldum iyice

kızımı özlemek konusuna değinmiyorum bile
hiç hem de
zira ne vakit değinsem sulu sulu bitiyor sonu..

7 Ağustosta geliyor kızım
dört göz beklemekteyim
ve benim de iznimin son yarısı başlamış olacak
feciiiii halde denize gidesim var kızımı kaptığım gibi
ama
sağlık durumlarına göre bir yol çizeceğiz bakalım
neyse iyilik sağlık olsun da
deniz olmasın varsın..

hiç değmedi değil ya ayaklarım bu sene tuzlu suya..









7 yorum:

elif-kayra dedi ki...

çok geçmiş olsun
atlatırsınız inşallah en kısa zamanda

safransarı dedi ki...

İyi düşünelim iyi olsun , geçmiş olsun diyorum bilmesemde..
ahh ah çok sıcak!

Yazgüneşi dedi ki...

umarım...
iyi dilekler için çok çok teşekkür ederim

annesiningülü dedi ki...

hayırdır sağlık sorunları?
acil şifalar dilerim kim ise.
kızınla kavuşmanı dört göz bekliyorum, çok özledin çok.

Yazgüneşi dedi ki...

ahh baharcım nasıl nasıl özledim yavrumu
burnunun direği sızlar ya insanın..
ama her şeyde bir hayır var işte burada olmadığı iyi oldu geride bıraktığımız hafta
eşimin annesi tedavi görüyordu 2.5 yıldır..
pazar akşamı kaybettik ne yazık ki :(

annesiningülü dedi ki...

:(
başınız sağ olsun...

Yazgüneşi dedi ki...

Baharcım sağol canım benim
öperin..