28 Haziran 2012 Perşembe

pencereler ardında yaşadık ne yaşadıksa...

pencereler ardında yaşadık ne yaşadıksa adam seninle...kısacık kavuşmalar.. ufacık dokunuşlarla..
azıcık yaşadık adam ne yaşadıksa.. eksik gedik.. tamamlanamadık hiç.. biliyorum eksikliğinin yüreğimde kaldığınca senin de yüreğinin bir köşesinde saklı eksikliğim...
pencereler ardında yaşadık adam ne yaşadıksa saklı gizli.. usulca..
kısacık anlarda ufacık dokunuşlarla ama hazzı bir dünyaya bedel.. eksik kalsak da tamamlanamasak da.. biliyorum pişmanlık duymadığını en az benim duymadığım kadar...
aralık pencereler ardında yaşadık ne yaşadıksa adam.. aralıktan ciğerlerimize sızan temiz havayı soluya soluya
şimdi sensizliğimde ben duvara yaslı penerelerim sımsıkı kapalı yaşıyorum adam dışarda akan rengarenk ahenge inat..
duvarlarıma yaslı pencerelerim sımsıkı kapalı sokağa
sensizliğin ağırlığından yaslı yüreğim sımsıkı kapalı sevdaya....

fotoğraf: neslihan karayakaylar tamyaman- haziran 2012 - simena





4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yalnış saatte okudum, dinledim yahu. Şimdi gün boyu hatırımda bir pencere ardı, kulağımda bu melodi... Offf! ''Ha gayret bugün Cuma'' diyerek çıkıyorum evden. Sevgiler Yazgüneşi.

derindenizbaligi dedi ki...

haarika !

DOREMİ dedi ki...

ah o pencere ardı yaşamlar,dört duvarın tanık olduğu...seçimin olan parçayı ilk kez dinledim..ama çok hoşuma gitti..:)

Yazgüneşi dedi ki...

sevgiler özgürtamsen..; hay allah kötü zamana denk gelmişim di mi...

balıkımmm sensin harika :)

rosemarycim;dili olsa o dört suvarların neler neler anlatır...
Tual sevdiğim bir grup beğenmene sevindim :)