21 Mayıs 2012 Pazartesi

Yoğun Bir Haftasonu Bilançosu...

Bol koşturmacalı
Ama bir o kadar da hoş bir hafta sonu geçirdim ..
Tatlı bir yorgunluk çöktü şimdi bünyeme
yarın iş var di mi
.. off hay Allah
oysa dinlenecektim ben daha yahu..

Cuma akşam, ne zamandır çekirdek halinde bir araya gelsek yahuu, deyip durduğumuz karanlık buluşmayı yaptk
London Pub'a gittik ama nedense bu defa müziğin sesinde bir aşırılık mı vardı neydi
az daraltsa da bizi tepemizde hönkürdeyen müzik yine de beraber olmak nefisti




Cumartesi sabahı anneme kahvaltıya gittik, sonra Defnoşla ben kuaföre gittik geçerken Anıt-kabir e uğrayıp Atamızın doğum gününü kutladık, bayrak salladık..
sonra Ayşe ile buluşup bir sergi açılışına gittik
Yeşim ve Serpille de orada buluşup..

sergiyi gezip tunalıya indik ayşe yeşim serpil ben defnoş ve büü şeklinde, oturup bir kahve içtik
oradan yeşim ve serpil ayrıldı
biz de vişneliğe özgenin doğum gününü kutlamaya gittik
"iyi ki doğdunnn özgeee" dedik







Pazar sabah uyandık giyindik
hoop düştük yola
bu defa nereye..
Mühye köyüne doğru
Üniversiteden arkadaşlarımdan birinin abisinin yerine kahvaltıya
kimlerle
çoğunu 19 yıldır görmediğim üniversite arkadaşlarımla
Ziraat Fakültesi Süt Teknolojisi benim bölümün
buna sebep bu buluşmaya I. Geleneksel Süt Kaynatma günü
dedik
zaman ne kadar da çabuk akıp gitmiş
sanki dün ayrıldıktı okuldan oysa koca 19 yılı bırakmışız geride.. vay bee...






Brunch sonrası Büü'nün annesine gittik, orada Defnoşa ödev yaptrdım. yemek yedik
eve geldik defneyi yıkadık yatırdık..

bu arada bu gece anıtparkta inti illimani konseri vardı ve ne yazık ki haldır haldır gezmekten oraya yetişemedik.. nefis olduğunun duyumunu aldım ve kaçırdığıma çok çok çok üzüldüm...
benden ziyade büü hastasıdır grubun ama gidemedik işte :(
en yakın zamanda yeniden gelmelerini dilemekten ötesi gelmiyor elimden 
pofffffffffffff..

ama ben yorulmuşum sanki hakikaten..
konserini izleyemedim bari kendi kendim için inti illimaniden bir teselli şarkısı çalarak yapayım bu yazının da kapanışını

....



8 yorum:

guzellerguzelinergiz dedi ki...

cok eglenmıssınız yuzunuze yansımıs harıka resımler cıkmıs ortaya buarada pembe papuclarada bayıldım :D

guzellerguzelinergiz dedi ki...

bırde bende mımın var canım
evlılık le ılgılı :D

Yazgüneşi dedi ki...

Nergizcimhakikaten hoş
ama biraz da yorucuydu ne yalan söyleyeyim..

pembe poabuçlar..
çocukluk hayalimdi hep
çoook yüksek topuklu şeker pembe rugan ayakkabı
bu yaşa dek cesaret edememişim zaar
bu sene gelmiş gelenler :))
mimime ilk fırsatta ilgi gösterceğim teşekkürler

derindenizbaligi dedi ki...

inti illiminati'yi kaçırmışız hakkaten. ben de üzüldüm şarkıyı dinleyince. ama yani pazar gecesine de konser mi konurmuş yahuuuuuu =(
bi daha gelsinler =)

Yazgüneşi dedi ki...

Yaa evet ya nefislerdir
en çok da Büücüm üzüldü.. çoook sever
Şili'li bir grup bunlar Türkiyede fazla bilen yok
ama bilenleri de bağımlı işte
göz göre göre burnumuzun ucundayken dinleyememek harbi üzdü..
dediğin gibi ama
bi daha gelsinler

Deniz dedi ki...

Anası gibi düşürmüş tek omzunu :))

Guzunkizi dedi ki...

Ne çok şey sığdırmışsınız bir haftasonuna tebrikler valla:=)

Yazgüneşi dedi ki...

Denizcim :) di mi..
kenarına bak bezini anasına bak kızını hesabı

güxünkıı valla yoruldum ama yahuuu