22 Nisan 2012 Pazar

Tesadüf müydü...

Bu kadar tesadüf olabilir mi?
dedi kadın
Tesadüflere inanmam
dedi adam..
hayatta hiçbir şey tesadüf değildir..

yani
dedi kadın
yani sen tüm bunların kurgulanmış olduğunu mu düşünüyorsun..?

hayır
dedi adam
kurgulanmış olduğunu düşünmüyorum
kurgulandığından eminim...

şaşkınlıkla baktı kadın.
nasıl?
yoksa
yoksa sen mi hazırladın tüm olanları
biliyor-tanıyor muydun beni tüm bu tesadüfler öncesinde..

gülümsedi adam
sen beni ne kadardır biliyorsan... ben de seni o kadardır biliyorum inan..
ama
yineliyorum ki
tesadüflere inanmam ben...

kadın omuz silkti..usulca uzattı elini adama..
adam itirazsız tuttu kendine uzanan eli...
bu
ilk ten temasıydı aralarında...

umurumda değil
dedi kadın
tesadüf
ya da değil..
ben bu sıcaklığı sindirmek istiyorum  şu anda içime..

umurumda değil
dedi adam
tesadüfse de..

iyi ki de...

ve sıktı avucuna sığınan eli.. ama usulca
acıtırca değil
güven aşılarca...



ve yürüyüp gittiler....

öylece.....


fotoğraf: neslihan karayakaylar tamyaman / kapadokya - nisan 2011


6 yorum:

Ebru dedi ki...

Ama sen bu gece ağlattın beni be canım.

DOREMİ dedi ki...

GÜZEL ! Sanırım geçen sene bu zamanlar Kapadokya da geziyordun..:))
Parçamı da dinledim gidiyorum..:))

Adsız dedi ki...

Umurumuzda değil dediler ve arkalarına bakmadan tesadüfleri geride bıraktılar.

Yazgüneşi dedi ki...

Ebrumm
sarıldım.. ağlama sen kıyamam

Rosemary'cim geçen sene 3 ve 4 nisan da oradaydım fotoğraf gezisinde :)
öpüldün

Attractive..
keşke kurgu öykülerde olduğunca kolay olsa böyle değil mi ya....

tmrtzcn dedi ki...

Ya kolaysa?

tmrtzcn dedi ki...

ya o kadar kolaysa? ...