30 Nisan 2012 Pazartesi

mevsimlerden de leylakken üstelik...

Bir türlü değil... bin türlü düşünemezdim kendimi sensiz... Doluya koysam almazdı, boşa koysam dolmazdı... Benim zihnimdeki ben asla sensiz olmazdı...
Gün oldu
devran döndü
Asla "asla dememeliymiş" dedirtti zaman..

-aşklar bana hep leylak kokardı...
ve ben şimdilerde; mevsimlerden de leylakken üstelik...
hatırlamıyorum leylak kokar mıydın ki?-

Bir türlü unutamazken bir zamanlar seni... bin türlü anımsayamıyorum şimdi.....


fotoğraf: neslihan karayakaylar tamyaman

9 yorum:

cecil dedi ki...

ah

DOREMİ dedi ki...

mEVSİMLERDEN LEYLAKKEN BAHAR BAYRAMINI DA KUTLUYORUM CANIM..:))

Yazgüneşi dedi ki...

cecilim
ahhh - ah..

rosemary cimm seninde kutlu olsun tatlım..

deep teşekkürler
bakıyorum :)

derindenizbaligi dedi ki...

"leylaklar dökülüp, güller ağlasın" diye bi şarkı vardı. o geldi aklıma bak.. =)

Yazgüneşi dedi ki...

bitanesi sanırım o şarkının güfte yazarı da aşkın leylak koktuğu konusunda hemfikir
madem ki sen yoksun şimdi yanımda
diyor
leylaklar dökülüp
güller ağlasın...

deeptone dedi ki...

ödülünü unutmaaaa.
:)

cecil dedi ki...

güzellik.. ödüllendirdim ben seni
:) gelip alsana

Yazgüneşi dedi ki...

deep
cecilimm..
ilgileneceğim :)
çoook yoğun bir günümdü şaftım kaydı desem yeri :)

The Melpomene dedi ki...

kokularla, renklerle geliyor yaz. hafızanın üzeri çiziliyor bir daha, ya da altı çiziliyordur. kim bilir?