15 Şubat 2012 Çarşamba

O biiiiirr ŞAİRcik :)

Hiçbir müdahale
hiçbir yönlendirme
hiçbir akıl verme
hiçbir yol gösterme yok
yüreğinden kopmuş, şiir yazmış bizim capon balığı
bir dolu var
ben en hoşuma gidenleri cımbızladım

yazısını okumak kolay değil
ve kimi yerde yazım yanlışları harf eksikleri vs var..
olsun
ben açık açık yazıyorum altlarına
okumak kolay olsun diye :)

Taç ışıl ışıl parlarsın, giyer seni bir prenses
Takar başına, pırıl pırıl parlarken görür seni herkes

Giyer seni herkes elbise
güzel gösterirsin elbise
Balon gibi açılırsın
Giyen seni
Çok sever kesin...

Ağaç elma satarsın mesela
ağaç nefes alırız senin sayende


Işıl ışıl parlıyorsun ay dünyamızı aydınlat
Hadi
Dur daha gece olmadı, hadi yat

----

şebek yaa.. kafiye yapmamış mı bir de kimisine
devrik cümleler falan
alem kız...
her tarakta bezi var

birde azıcık matematiği sevseydi nolurdu sanki
pek mesafeli takılıyorlar..
kime çektiyse
anası bayılır oysa matematiğe :P..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 yorum:

Elif Gizem dedi ki...

ağaç elma satarsın mesela :) ay allahım yemin ederim bu kızın on parmağının on beşi yetenek. yer bitiririm vallahi.

Yazgüneşi dedi ki...

:)))

derindenizbaligi dedi ki...

cimcimeye bak sen ! bi şairliği eksikti, o da oldu, tam oldu ! Elif bana da bıraksın, ben de yemek istiyorum bu 10 parmağında 15 marifet olan yaratığı =D

Yazgüneşi dedi ki...

valla bitanesi tam cadı bu yahuu bi ara oturup beraberce yiyelim lokma lokma..

Deniz dedi ki...

bayıldım balon gibi açılırsın:))

Yazgüneşi dedi ki...

Denizcim alem di mi:)
benzetmeler bak
bi de masalalrı var
bir ara onlardan da paylaşayım :)

Okan IŞIK dedi ki...

Merhaba ismini bilmediğim blog sahibi,
google görsellerde arama yaparken tesadüfen sitenize girmiş bulundum, daha sonra bu şiirler karşılaştım, bana kendi çocukluğumu, ve küçükken yazdığım şiirleri hatırlattı. Daha sonra, ne aradığımı unuttum. Beni, ne aradığımı unutturacak kadar etkileyen bu şiiri kendi bloğumda paylaştım. İzninizi almadan, dilerseniz sayfamdan kaldırabilirim ama çok bayıldım. Defne sanırım miniğin adı ona kucak dolusu sevgiler...

Yazgüneşi dedi ki...

SEvgili Okan Bey, elbette kaynak göstererk paylaşıldığı sürece itirazım yok yazılarımın paylaşılmasına.
Gurur duyarım kızımın yazdıklarının beğenilmesinden :)