13 Şubat 2012 Pazartesi

hişşt gelsene gelsene....

İlkbaharı sevmem ben..
Doğanın uyanması, rengarenk çiçekler, cıvıldayan kuşlar, uçuşan böcekler hoş elbette. Güzelliğine hiç itirazım yok ama ben kış depresyonumdan çıkamıyorum ilkbaharlarda, yorgun hissediyorum.. Uyanan doğaya şak diye adapte olamıyor ruhum bedenim, sersemliyorum...Jatlag oluyorum..
Kararsız güneş sinirime dokunuyor, bir batıp bir çıkmasını takiple ceket ya da hırkamı bir giyip bir çıkartmaktan yılıyorum
Ben Yazgüneşiyim 50 derece olsun sıcaklık "neden bunca sıcak yahu" demem.. itiraz etmem..

lâkin bu senenin kışı o derece sevimsizlikte tavan yaptı ki
bahara da razıyım
gelsin de bir şeyler...
batıp çıkacaksa da
çıksın da güneş

hadi yeter  beyaz yorgana bunca gömülüp keyfettiği bu yıl doğanın
uyansın artık
emre mi gelir
cemre mi düşer
ne zıkkım olacaksa olsa ya hadi..

bu senenin kışı ciddi ciddi baydı valla..

hişşşşt bahar
gelsene hadi

gelsene gelsene gelsene

fotoğraf: nisan 2011 kapadokya; ibrahim çakır

8 yorum:

Adsız dedi ki...

bende bahari sevmem
heryer kahverengi olur bizde
sonra birden yaz gelir
uzuzn bir kistan sonra palto bot giginmemek bile cok guzel :)

Yazgüneşi dedi ki...

işte oı yazın birden gelivermesine var yaaaa
ba-yı-lı-yo-rummmmmmm......
mmmmmm çok özledimm

DOREMİ dedi ki...

Kiraz çiçekleri çıktı mı ortaya kışa doygunluk başlamıştır.Öyle değil mi?..;))

FOTO bir harika..))Tam bahara göz kırpar modun da heh heee..:))

deeptone dedi ki...

doğru sen yaz ve bodrum seversin.
:)
cemre yazımı okusaydın bari.
:)

hüznün tadı dedi ki...

Bencede yetti artık. Gelsin güzel bahar havaları...

Yazgüneşi dedi ki...

CARZY M ŞU KIŞA HİÇ BİR ZAMAN ZERRE ACIKMADIM Kİ ZATEN
OTOMATİK DOYGUNLUK VAR BENDE :))

DOĞRUDUR DEEP AYNEN DE ÖYLEDİR
HMM CEMRE YAZINI OKUYAYIM BARİİ ÖÖLEYSE

VALLA YAA HÜZNÜN TADI
GELSİN BAHR AYLARI GEVŞESİN GÖNÜL YAYLARI YANİİİİİ
Dİ Mİ :)))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

nasıl nisan 2011 ya.. geçen koyduğun 20 li yaş fotosundan farkı yok bunun niye yok :)))

Yazgüneşi dedi ki...

ulu fotoşop desem ortak
ehüü

bi de ben siliim bakiim göz altı torbası mimik çizgisi dedim
sonuç bu..
abartısal olmuş hehe