29 Şubat 2012 Çarşamba

birden sevme beni ra....

Dur ra.. yapma
öyle birden bire doludizgin sevme beni..
azar azar sev
alıştıra alıştıra..
yok ra benim bünyeme ağır gelir bunca hesapsız kitapsız bunca deli dolu sevilmek
acılara
yanlış anlamalara
horlanmalara alışkındır bünyem
dur birden bunca mutluluk yükleme bana
toksik etki yapar sonra
senin sevdiğince güzel seven olmadı beni daha önce
korkarım ra bu güzelliğe alışıveririm de sonra sen uçup gidiverirsin diye
usul usul sev beni ra sezdirmeden sezdirmeden önce katre katre arttırarak dozajını...
ben bilmem sınırsız sevilmeyi ra
a b c sinden öğretmeye başla önce sonra sev böyle....
ben hep kırgınlıklar yaşadım aşklarımda ra.. herkes kırıp kendine bir parça kopartıp toz olmaya bakmışken geçmiş hayatımda sen gelip böyle o eksik parçalarımı kendinle tamamlıyorsun ya...
ne olur ra öyle birden bire yapma...
yavaş yavaş sev beni ra
alıştıra alıştıra.......

Hiç yorum yok: