5 Ocak 2012 Perşembe

Dönsem Arkamı Hissettiklerime

Şeytan diyor ki bazen
Dön arkanı kafanı bozan ne varsa..
hangi hisler saklıysa içinde oraya buraya can yakıcısından
hepsine
dön bir daha bakmamacasına
anımsamamacasına
bırak hepsini ardında...
...
hissedilenlermiş galiba en çok acıtanlar... yaşananlardan ziyade
hissedilenler
yaşanan ne varsa anı olup gidiyormuş karışıyormuş da maziye
o hissedilenler yok mu o hissedilenler...
onlarmış yerleşen yüreğe..
onların tortusuymuş çöküp kalan
hiç unutulmayan
durup durup sızlayan...

bugünlerde
hislerimi nadasa bıraktım...
belki biraz sağalırlar diye... ellemiyorum hislerime.. dürtmüyorum her ne sebep olursa olsun...
iyi şimdilik böyle..

ah

bir de tamamen dönebilsem arkamı
tamamen yok farzedebilsem
bir daha bakmamacasına
anımsamamacasına
.....
....
...
..
.

7 yorum:

G R İ ❥ dedi ki...

ve ben yine araklarim bu fotografi ..
ve ben yine giderim baska yerlere ..

seytan don desede, bazen donulmez .. iyi ya da kotu donulmuyor iste ..

Yazgüneşi dedi ki...

fotoğrafa gönül veren birini fotoğrafının beğenilmesi kadar başka ne mutlu eder ki
teşekkürler

ve evet canım dönülmüyor gerçekten...
keşke
ama
nck..

BuRCu dedi ki...

Duygularıma nasıl dokundu bir bilsen...

Arkamı döndüğümü sanarken yerimde saydığımı anladığımda hissettiklerim bunlar...

Yüreğine sağlık.

Yazgüneşi dedi ki...

evet canım
öyle işte
döndük gidiyoruz zannederken yerimizde sayıyoruz gerçekten kimi kimi...

teşekkürler güzel sözlerine

Ebru dedi ki...

dön git diyor şeytan bana da sürekli fısıldıyor sürekli...

Unknown dedi ki...

Harika fotoğraf..
Sevgiler canım..
Takibindeyim.

Yazgüneşi dedi ki...

:)
çoook teşekkür ederim :)