12 Aralık 2011 Pazartesi

Ört Kalır diyor İngilizler

Yerleşme humması tam gaz devam etmekte
Aman ne kadınmışıııııııııın bi yerleşemedin diyosunuz biliyorum
deyiniz deyiniz
çekinmeyiniz lütfen deyiniz
yok ben de kendime diyorum da
o manâda
yalnız kalmayayım maksat

Ama gerçek şu ki
evet ev sıcak şarap içileybıl kıvama geldii...

Evin renk hâkimiyeti için nasıl deeeeeessseeem
şey diyor İngilizler
"Ört Kalır (Earth colour )" :)))


onlarda olduğunca yerleşmiş bir tanım yok Türkçede
Doğanın renkleri deseeemm
e doğada her renk var ki..

ayy nesse ne işte
anlatamadım sözle madem
gözle yansıtayım iyisi mi
buyurunuz:


































19 yorum:

pınar dedi ki...

çok güzel görünüyor.
Güle güle oturun.

daha da ayrıntıya girebilirsin.Mutfak dolapların özellikle,tam boy,lütfen:))

demeter dedi ki...

Arada derede fotoğraf çekip bir de blogla ilgileniyorsun..:) Benim gibi mızmızlara örnek olsun! Sayısız güzel anıların olsun yeni evinde..:)

Parpali dedi ki...

Güle güle oturun. Mutlu, sevinçli günleriniz olsun hep, inşallah.

Yazgüneşi dedi ki...

herkese çok ama çoook teşekkür derim :)

tam boy da çekerim
bi istediğim gibi şekle şemale girsin de:))

DOREMİ dedi ki...

FOTOlar harika gerçekten bir yerleşte bütününü görelim..ama son foto daki RED LABEL den isterim ben..;)

Yazgüneşi dedi ki...

crazy ; tabi ki de
gördüğün gibi zaten assolist kare o en vurucu manzara en sonda ehiii
istediğin red label olsun.. ne demek

annesiningülü dedi ki...

sıcacık görünüyor buradan :D

Yazgüneşi dedi ki...

yuppiii
amaç da tam bu idi zaten
hani yazgüneşiinden
güneş gibi olsun
diye :)
teşekkürler
öpücükler

seyabb dedi ki...

her kare çok güzel

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Herşey yeni ve pırıl pırıl olucak düşünsene:))

Avram dedi ki...

posta kutusu: 35630.. Ben o Jack ve John kardeşleri istiyorum. Acilen.:)

edoş dedi ki...

avizelere bittim :))

eh bu yorgunluğa da hakettin ama sıcak şarabı :))

yeni ev uğur getirirmiş size de uğur getirsin Nesim. Güle güle oturun.

ekrem dedi ki...

tıpkı senin gibi güzel ve dikkat çekici... güle güle otur sevdiklerinle...

Yazgüneşi dedi ki...

kardeşim; çok teşekkürler.. sevindim beğenmene

içimden geldiği gibi; canım aslında eşya yenilemedik sadece kütüphane eve göre yapıldı bi de koltuk yüzü değişti ama her şey gııııp gıcır temizlenince yeniymiş demosu yapıyor :)) kii bu da harika bi his

Avram, çok sevimliler dimi bizim abi kardeş..:))
yok öle adrese istemek
gelinir içilir öle bizde ;)

Edoşum canımın içisi ben de sana bitiyorum
yatak odası avizesi nagişin hediyesi
hani bende debunu turuncusu var dediğin var ya :)
çok cici di mi..
sağol canım benim

Ekrem; bu nefis iltifatın için ve iyi dileklerin için çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

renkler cok dinlendirici ve guzlemis gercekten
gule gule otur yaz gunesi :)

Adsız dedi ki...

renkler cok dinlendirici ve guzlemis gercekten
gule gule otur yaz gunesi :)

aysema dedi ki...

Her şey çok güzel görünüyor. Güle güle oturun.

Yazgüneşi dedi ki...

mon clementier, aysema çoook teşekkürler

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok sıcak geldi bana...
sağlıkla geçireceğiniz güzel, huzurlu, mutlu, neşeli günleriniz olsun inşaAllah