13 Aralık 2011 Salı

köşeye sıkışmak...

Ben bir küçük balıktım Poyraz..
şiddetli rüzgarlara karşı durmak..
hele onlarla esip gürlemek
neyimeydi ki..

ama şimdilerde
ama bugünlerde
öyle yapayalnız bir balığım ki
es desen
esecek
gel desen çıkıp sularımdan -ölmek pahasına- geleceğim sanki..

sen çaresizlik ne?
bilir misin Poyraz
bilmezsin
nerden bileceksin
sen bir deli rüzgâr

köşeye sıkışmışlık nedir?
nedir mutlu maymunu oynamak zorunda olup da
içinde sen -yani poyraz- ne ki, kasırgalar eserken
dimdik durmak zorunda olmak bilir misin...?
bilmezsin
bilme Poyraz
bilme kıyamam..

ben?
ben bir küçük balık
bildiğim çok..
bilmek ister miydim..
kim ister?
neyse poyraz
zaten kış mevsimlerden, esme zamanın tam
es sen hadi
bana aldırma..
ben bir küçük balık
ne olursa olsun
kalırım ayakta...



dipteki not: fotoğraf: neslihan karayakaylar tamyaman

modelim ayşe keskalan'a teşekkürlerimle

4 yorum:

beenmaya dedi ki...

evet bir kez daha emin oldum ki modelin olmak istiyorum!

Yazgüneşi dedi ki...

WHUUUU YAŞASINNNN

DOREMİ dedi ki...

ÇOK GÜZEL..MESAJI harika!..:)

Yazgüneşi dedi ki...

crazy; teşekkürler