29 Kasım 2011 Salı

kutsal merkürün ettiğine bakın hele

kutsal merkür geri geri seyretmekte gene
hani kök var ya
hayret bişiy
hayır ben anlamıyorum bu devirde herkes ileri ileri giderken bu merkürün geri gitme merakı neyin nesi..
kendisini belli edecek ya
hafta sonu bilgisayarımın canına okuyarak başladı işe
dakka bir gol bir yani
hayır zaten ev toparlamaktan imanım gevremiş
akşam üstü oturdum bilgisayarı açtım mail bakacağım hesapta
o bana baktı öle mal mal
virüsün biri canına okumuş zavallımın
neyse derin çabalar sonucu yine beraberiz:)

zaten hırsız laptopu götürürken içinde harici belleğimi ve dolayısıyla bir çok fotoğrafımı da götürmüştü
bir de bilgisayarda kayıtlı olanlar gideydi daha fotoğraf falan çekmezdim ben ha
kesin bir mesaj var bunun altında diye

manyak yorgunum bu arada
hafta sonu annemle eve daldık kiii
battık çıkamadık geri
ben ne istifçi ve pis pasaklı kadınmışım meğer
dedim ama
meğer taşınmaya kalkan herkes böyle hissediyormuş
yalnız değilmişim yani
içim rahatladı..:)

yeni evin tadilatında da kendini gösterdi tabi ulu merkür
ciddi olmamakla ufak tefek tatsızlıklar oldu
olmadı değil
son bir aksilik olmazsa haftaya bugün evimizde olacağız umarım..
yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik ama daral da geldi yani
hatta ara ara şeytan diyo ki boğul gitsin yaaaa ne kasıyon..
dinlemiyorum tabi şeytanı
ne dinliycem
yemezler ;)

gitcem boya temizlik ve yenilik kokan evimde yayılcam önce bi
sonra da partiler yapcam telli duvaklı
karaya bi karış kala boğulmak var mı
peeehh..

cuma akşamı 18 yıldır görmediğim bir dostla buluştum
nasıl güzeldi..
tadı damağımda kaldı
gelenekselleştirme kararı aldık bu buluşmaları
eski bir dostun sıcacık güvenli omuzuna gömülüvermek gibisi var mı..


nefisti
gerçi kutsal merkür o akşam da yaptı yapacağını
Dilek Boludan gelecekti, geleceği otobüste 5 ayrı koltuğu çift satmışlar gecikmeli geldi Mülkiyelilerin kapıdan elinde valizle rakı balığa rotasını çevirmiş bir kadın imajı süperdi ama altını çizmeden geçmek zor ..
mülkiyeliler kapanma kıvamına gelince Özleme geçtik
evin yolunu bulduğumda handiyse sabah olmakta idi
ama bana pek iyi geldi
hafifte sarhoşluk vardı ki serde..
bol gülmeli araya ağlama serpiştirmeli nefis bir geceydi

canıma okuyacak hafta sonuna doping oldu
hoş cumartesi akşamda Büü nün çocukluk arkadaşı var onlardaydık bin kişi kadar
sosyalleşmek iyi geldi depresif anlarıma..

kış ayıp etti bu yıl..
çok hem de
bu ne soğuk yaaaaw biri bana açıklar mııııııı...

yazdıkça zırvalıyorum di mi kaybolayım en iyisi :)

16 yorum:

ekrem dedi ki...

harikasın yaz güneşi...yeni evin sana mutluluk ve huzur getirsin..

Yazgüneşi dedi ki...

Ekrem umarım...
teşekkürler :)

Özlem Akyıldırım dedi ki...

:)

Özlem Akyıldırım dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yazgüneşi dedi ki...

Özlemcanımmm, her şey için yeniden çok çok teşekkürler. öeprim bin kere

FRAGİLE dedi ki...

18 yıl uzun süre gibi gelse de 10 dk sonra sanki dün ayrılmış gibi oluyor değil mi? Klavyene sağlık

Yazgüneşi dedi ki...

sevgili Fragile kesinlikle haklısın
ve hatta 10 dakikayı bile bulmadı diyebilirim rahatlıkla..
teşekkürler :)

beenmaya dedi ki...

biraz kafan karışmış gördüm seni ama bu karışıklık sanki iyi şeylerin, güzel bir evin ve düzenin habercisi :))

Yazgüneşi dedi ki...

oyyy mayam yaa çok belli di mi :)))
gelceksin ama o eve söz mü?

beenmaya dedi ki...

tabiki de gelicem :))

Yazgüneşi dedi ki...

yuppiiiii

DOREMİ dedi ki...

TADİLAT İÇİN ERKEN DAVRANMIŞSIN 12 ARALIKTAN SONRA TIKIR TIKIR GİDERDİ İŞLER..NEYSE ATLATMIŞSIN..GÜLE GÜLE OTUR..

SOĞUKLAR KAR YAĞIŞI OLSA ÇOKTAN YUMUŞARDI..O DA GECİKTİ..

AMA KEYFİN YERİNDE SEVİNDİM..:)

Özlem Akyıldırım dedi ki...

reca ederim zevkti. yine yapalım hep yapalım :)

Yazgüneşi dedi ki...

crazywomanrosemary; tadilat iki aydır bitemedi desem :)))

keyfim..
evet sanırım yerinde
aksi işe yaramıyor zira :)

özlemimmmmm, bizde yapcaz yenisini
yeni evde
sıcak şarap yapcam size

Özlem Akyıldırım dedi ki...

tamamdır :)

Yazgüneşi dedi ki...

hadi günner geçsin geçsin cumartesi bitsin pazar olsun