1 Kasım 2011 Salı

"Aptallara şaka yap fakat azizleri gökyüzündeki cennette bırak"*



Bu akşam Biz
(Emel Ablam, Emel Ablamın çook tatlı teyzesi, Ayşesi, Olganimu, Esrası ve bendeniz)

dedik ki ruhumuzu besleyelim

-ne kadar iyi etmişiz..-

Tosca'ya gittik..

Büyüleyiciydi

Müzik zaten eşsiz malum konu bile etmiyorum da

Oyuncular-Dekor-Işık-Kostüm de nefisti

özellikle ışık kullanımındaki başarıya hayran kaldım..

Çok yorgun, bitkin, ölgün hissediyordum aslında iş dönüşü

biletlerin sorumluluğu bende olduğundan
caponu anneme bırakıp biraz da sürünerek düştüm yola yalan yok

ama oyun çıkışı bomba gibiydim..

o nefis müzik, harika görsel
merhem gibi kapladı yorgun yerlerimi...
öyle iyi geldi ki..

her zamanki gibi dedik ki
"yine yapalım, yine yapalım"

































* Başlık: Tosca Opreası 1. sahne Zangoç'un şarkısı:Scherza con i fanti e lascia stare i santi
libereto:Luigi Illica ve Giuseppe Giacosa

1 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

bence de yine yapın, süper olmuş....keşke ben de sık sık yapabilsem...:)