21 Eylül 2011 Çarşamba

Ayna Ayna Söyle Bana

Nicedir görmüyordu kadın kendini aynada...
bakıyordu şüphesiz
rutin ihtiyaçları gidermek amacıyla
hani yüzünü yıkar, dişini fırçalar, makyaj yaparken, saç baş düzeltilirken görmeden bakar ya insan
işte o bakmalardan..
ve
işte şimdi
birden
dikip gözlerini aynaya
dikkatle inceledi kendini kadın
ve ürperdi tüyleri...
yaklaştı aynaya
ve konuştu yansıyan görüntüyle

"bunca zayıflık fazla bana bakan kadın
ben değilsin sen
nefret ediyorum senden
defol hayatımdan
git..
beni bana iade et artık"

ve döndü arkasını aynaya akabinde..

sesini yükselterek kendine

"fark et kendini artık kadın... farket...  silkelen gel kendine kov şu aynadaki görüntüyü defet gitsin"

gözlerine hücum eden selden sızıp kaçan bir damlacığı silip hırsla
daha da yüksek sesle

"sakın aptal kadın sakın ola ağlama.."
diye bağırıp

sonra dikleştirip sırtını çarpıp kapıyı çıkıp gitti evinden
bir yerlerde yitirdiği kendini bulmaya....


dipteki not: görsel: ibrahim çakır





 

9 yorum:

ekrem dedi ki...

yaz güneşi çok güzel bir paylaşım olmuş her zmanki gibi

Yazgüneşi dedi ki...

teşekkür ederim ekrem :)
sevindim beğenmene..

duygu dedi ki...

kendini bulmaya giden kadın, kucağı dolu olarak döner. serer masanın üzerine ve şükreder bugüne kadar göremediği ama içinin en kuytularına saklı cevherlerini, ışığını...
biiyorum...
sen o kadınsın...

Yazgüneşi dedi ki...

yürekyarım... sen iyikisin sen cansın....

derindenizbaligi dedi ki...

harikasın sen... daha ne diyebilirim..?

beenmaya dedi ki...

bulunur mu acaba bir yerde yitirdiğimiz aslımız, bulur muyuz dersin...

Yazgüneşi dedi ki...

balığım canımınparçası..
sensin harika.. iyikim..

mayam..
bilmem bulur muyuz?
ama aramaya başlamak d bir başlangıç sonuçta..
bir yerden başlamak lazım ya...

two of us dedi ki...

kendini kaybetmek
kendini özlemek
kendini bulmak
kendine gelmek
kendine varmak
kendin olmak
kendin kalmak

kal öyle:)

Yazgüneşi dedi ki...

kendimi bulmak adına çıktım yola
hiç beklenmedik bir anda
bir baktım işte oracıkta
hemen yanubaşımda
iş şimdi kendim kalmakta