27 Ağustos 2011 Cumartesi

"Bazen insan öyle özler ki; özlenen bilse yokluğundan utanır" Aziz Nesin


Mevsimlerden YAZ Lodos ...

En sevdiğim..

Ama ben bu gece üşüyen bir düşteydim...

Yaz sıcağında yatağımda ürperdim

Gördüğüm düş üşürken; söylesene adam sen

Sen nerdeydin?

Yitik öyküler kol gezdi üşüyen düşümde Lodos

Ben
tek tek
bu yitik öyküleri fotoğrafladım

Ben düş üşürken yitik öykü fotoğraflarından bir albüm yaptım

Sen nerdeydin?

Böylesi sıcacık bir yaz gecesinde

Yitik öykülerin kol gezdiği üşüyen bir düşteydim

çünkü Lodos

Çünkü ben

Ben

Seni çok özledim...

15 yorum:

Bengü dedi ki...

Ben de özledim. Hem de çok özledim... Ve neredeydin bile diyemiyorum...
Özellikle başlıktaki söze bayıldım diyebilirim ve dingin bir yazı. Hoşuma gitti işte. Yüreğine sağlık vallaha.

deeptone dedi ki...

selam. aklımdasınız. eskiden de olduğu gibi arada giriyorum blogunuza. ama, sizinle karşılıklı yakın blog iletişimi kuramadım. beni okuduğunuzu da biliyorum ama bunu göstermiyorsunuz pek. bloglarda yakın, canlı iletişim kurabildiklerimi pek seviyorum. umarım bir gün sizinle de kurabiliriz. görüşürüz.
:)

Yazgüneşi dedi ki...

b3ngü beğenmene çok sevindim.. teşekkür ederim.. onur duydum :)

Yazgüneşi dedi ki...

deep.. genelde takip ettiğim blogları kaçırmadan okumaya gayret ediyorum lakin her zaman yorum yazmaya zaman ayıramayabiliyorum.. özellikle okuduğumu belli etmiyormuşum gibi bir imaj oluştu ise kasıt olmadığını belirtmek isterim..
bakarsınız bir gün bir yerde karşılaşırız olur ya ..

deeptone dedi ki...

yok kasıt demedim. sizi tanıyorum o kadar. zaman bulamamak normal. eskiden ben de aynı anda 100 kişi izliyordum, her yazılarına yorum yapıyordum. bu yaz öle yoğun ki işlerim, bi gün bile denize gidemedim (bodruma da bayılırım), o nedenle elli blogun altına indirdim. izlediğim blogları çok yakından izlerim. tüm yazılarını okurum ve yorumlarım. yorum elbette ölçü değildir. incitecek bişi sölediysem özür dilerim. elbette karşılaşırız. inanın, okuduğum blogları sürekli değiştiriyorum. çok yeni blogçuyum ama yaklaşık 600 blog izledim. ve genelde okur sayısı 3-5 olanları izliyorum. popülerlerden uzak duruyorum. izlediğim blogların tam yüzde sekseni maksimum 200 okurlu.

Yazgüneşi dedi ki...

yok incinmedim.. kendimi ifade ettim sadece
bunca seçici bir okuyucu olduğunuz düşünülürse
onu duydum beni okumanızdan
teşekkürler
dip not: bodrum bayılınmayacak gibi de değildir hani ;)

ekrem dedi ki...

çok güzel bir şiir,okurken çok keyif aldım...tşkler...bundan sonra sizi heyecanla takip edeceğim

Yazgüneşi dedi ki...

Ekrem Bey hoşgeldiniz; beğenmenize sevindim , teşekkürler

nil dedi ki...

ben bu fotoğrafı görmemiştim hiiiiç, vaysss diyorum yalnızca ;)

ben de özledim ama seniii :)

Yazgüneşi dedi ki...

ben de çooook özledim
hemen bi ayarlanıp görüşsek diyorum..

fotoğraf geçen yılki ispanya gezisindeki otoportre denemelerimden
ben bu serinin tamamını mail atayım sana ilk fırsatta :)))

nil dedi ki...

gönder gönder merak ettim çok :)

ayarlayalım da görüşelim canımcım efet :)

Yazgüneşi dedi ki...

tamamdırrr :)

Elif Gizem dedi ki...

fotoğraf bir film karesinden fırlamış gibi. kadın afet mi afet :)
Lodos görse, durmazdı bir dakika bile kendi esintisinde... Sana rüzgar oldurdu...

Yazgüneşi dedi ki...

ha şımardım
ha şımarcam :)

BenOyleSandim dedi ki...

ne guzel soylemissiniz!