6 Haziran 2011 Pazartesi

dALLAR kİRAZ HAVA SICAK yaz CANIM

Ayyy artık YAZ geldi mi ne?
hadi inşallah
ne kadar uzadı bu sene gelmesi...
İçim kıyıldı ruhum küflendi yağmurdan
YAZGÜNEŞİ'yim ben yahu...
Yazı görmeden yaşamam olası değil ki....
Güneş bir parçacık gösterdi gül cemalini...
hoş güneşin ucunu görür görmez de başlıyorum "ahhh tatilim geldiiiii" söylemlerime..
şööööyle giyip bikinimi, sürünüp güneş yağımı, elime almışım kitabımı, yan canibime koyuvermişim buzlukta soğutulmuş bardağa doldurulmuş buzzzz gibi  biramı, piliç çevirme gibi döne döne pişiyorum...
ahh hayali bile ne esrikliklere sürüklüyor insanıııııı...

o zaman şarkı söylemek lazım değil mi?
yaz şarkıları....


kiraz








DALLAR KİRAZ HAVA SICAK
YAZ CANIM
DALLAR KİRAZ AKLIMDA DUDAKLARIN
ÖZLEMİŞİM GEL YANIMA GEL BİRAZ
BU AYRILIK BİTSİN BU YAZ GEL CANIM...

kirazlicapon

9 yorum:

beenmaya dedi ki...

yaz geldi demek ne demek yaz direk daldı da diyebiliriz zira bugün ist.da gölgede hissedilen sıcaklık 28mş. yarın 29, çrş.30 şeklinde de ilerleyecekmiş :))

duygu dedi ki...

buralara geldi yaz, baharı beklerken hemde...
mevsimler şaştı biz gibi, bir eksik yaşıyoruz ya hayatı hep. şimdi baharımız gitti, gevşeyemeden gönlümüzün yayları, o zaman şarkı söylemek lazım avaz avaz der bu kadın...
latinom kıvırsa kulağına basan kirazlarla... ben çalsam, dünya dönse...
sen-ben-kızlar...
hadi çal bu gece kapımı...

Parpali dedi ki...

Nerden hatırlattın bu şarkıyı, dilime takıldı şimdi :) Kirazlar ayrı güzel, o fıstık ayrı.

Yazgüneşi dedi ki...

@Beenmaya ya gelsin gelsin... yaz gelsin az kadınıyım ben :) çok gecikti içim şişti valla

@duygu hiiii duygumcanıııımmm ben seni öyle bi özledim kiiii... kucaklayasım var sımsıkıı, nasıl güzel anlatmışsın, hadi buluşalım sen ben kızlar... bir hafta sonu kaçağı bekler bizi.. bekler illa ki...

@Parpali sorma dün annemin apartmanın yan apartmanının kapalı araba park yerinin damına çıktım merdiven dayayıp kiraz toplamaya :))) düşüp beynimi delmek pahasına.. ay neyse amma uzattım ehüü özetle o saniyeden beri ağzımda bu şarkı yapıştı kaldı gitmiyo :))))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Kirazdan çok kulağında kiraz olan kirazdan istiyorum sıkıştırarak öpmek serbest dimmmmiiii..

Yazgüneşi dedi ki...

tabi tabi tamamen serbset ve hatta bayılır sıkıştırılmaya bizim zilloş :)

Gezi/yorum... dedi ki...

Kiraz bu sene piyasaya çok yüksek rakamlarla girdi ve bu ayki enflasyonu iki katına çıkardı :)
Yaz geç gelince yağmurlar çok yağınca böyle oldu :)

nil dedi ki...

ben o kirazları da amelie'min kiraz dudaklarını da yiri yiri bom :)))) benden de dalları bastı kiraz gelsin o zaman ;)

Yazgüneşi dedi ki...

AYY TATSIZ BİDE KİRAZ KAYISI, YAĞMUR FAZLA OLDU MU BÖYLE OLUR, KURTLANIR KİRAZ Bİ DE YAĞMURU ÇOK ALIRSA :)

NİLİM BİTANEM
BEN DE SENİ YERİM..
SENİN HAVA DAHA OYNAK OLDU VALLA OHH YANDAN YANDAN