16 Haziran 2011 Perşembe

aynadan bana yansıyan ben...

meyve vermeyi unutmuş bir ağaç gibiyim sanki... Hani varlığımla kapladığım bir yer var amenna
lâkin işe yaramıyor varlığım adeta...
insanın kendi kendini yok farzetmesi en kötüsüymüş...başa gelince anlaşılıyor..
aynalar
aynalar beni hep ürkütüyor..çünkü onlara yöneldiğinde bakışlarım; ben o bakışlarda kendi bakışlarımı bulamıyorum çoğu..
korkuyorum...
kendi kendinden de korkar mı insan
korkarmış
tuhaf...
ben beni tanıyamıyorum ve biliyorum her şeyin sebebi tam da bu işte... meyve verme yeteneğini yitirmiş bir ağacım, ve lüzumsuz yeryüzünde varlığım...
ve kendimi tanıyamadıkça her aynaya baktığımda büyüyor içinde dönüp durduğum girdabım, ve buna sebep işte aynalarla kavgalarım..
hani
aynalarla dedimse, kendi kendimle yani. Aynadan yansıyan bana bütün hırsım....

76690_132647423458039_100001383462281_201926_3962702_n[1]

12 yorum:

Zıvanasız dedi ki...

varsın sen.

en az bir kırk yıl daha.

pınar dedi ki...

İnsan kendine küstüğü anda yaşam durur.
Küsmemeli,aynaya kendine baktığında
küçücük bile olsa güzelliğini görebilmeli.

Yazgüneşi dedi ki...

@ zıvanasız... olmak güzel.. hele ki kırk yıllık hatırlarla.. sevgiler :)

@domatessuyu değil mi ya.. en kötü anlarda bile vardır bir ışık aslında ve ister istemez minicik de olsa yansır aynadan o ışık insana... sevgiler...

derindenizbaligi dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=PzrlgyK2mao&feature=related
bu geldi aklıma ;)

Yazgüneşi dedi ki...

bitanesimmmm.. bayılırımmm...
"harmanım ben harmanım
kırk satırlık fermanım
yok dizimde dermanım...."

nil dedi ki...

aynaların sırrında saklıdır belki de içimizin bilinmeyenleri, bu korkutuyordur bizleri, yıllar yılı biriken bilinmeyenler...

Yazgüneşi dedi ki...

nilim canım
ne diyor Ulu Yaşar
"Resimler mi karışmış. Bu benim mazim değil. Aynalar mı buruşmuş. Bu benim yüzüm değil"
doğru mu söylüyor
zaman insana böyle mi hissettiriyor ne?

Zıvanasız dedi ki...

varsa nerede, dostlar nerede
uzatayım elimi
bir hayalmiş o da benim
baktığım aynalar gibi
kırdığım aynalar gibi

ezberden söyledim:))

kahve?

Yazgüneşi dedi ki...

ezberimize yer etmiş işte...


sade ;)

Zıvanasız dedi ki...

sade...

derhal!

:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

her ağacın meyve vermek gibi bir durumu/görevi yok Yazgüneşim
kimi ağaçlar da gölgeleriyle ve görünümleriyle olurlar hayatımızda ve bazen hatta çoğu zaman bu daha önemlidir bence...

Elif Gizem dedi ki...

En büyük hırsızım, en büyük öfkemiz ve yine en büyük sevgimiz hep kendimize aslında değil mi?
Kırgınlıklarımız bile kendi hatalarımıza aslında en çok. Bu yüzden bazen buğulu yansır aynalara yüzümüz. Yüreğine sağlık canım benim.