23 Mayıs 2011 Pazartesi

Defnesel...

IMG_9832

Bodrum'dan gelirken Defne'ye nefis bir elbise getiren teyzesine
Defne: teyzeee sen bana hep elbise almak zorunda mısın? Mesela bir kere de barbie almayı denesen?
(bu diyaloğu daha sonra öğrenen yazgüneşi: yuhhhhh)

Defne: anane senin adresin ne?
Anane: dıtdıt sokak dıtdıt taksim dıt dıtdıtdıt ankara
peki sizinki ne biliyor musun?
Defne: Eveeettttt
bıtbıtbıt caddesi bıtbıt taksim bıt bıtbıtbıt ankara
Anane: Aferin sana
Defne: Ananeee senin adresin kısacık ŞİİR gibi, bizimkide aynı ŞARKI gibi
Anane: !!!!!!!!!!!

Defne: Babaaaaaa biliyo musunn Seni bi de Annemi çooook seviyorum
Büü:Biz de seni çoook seviyoruz
Defne: Babaaaaa benim ceviz ailemm çoook tatlıı
Büü: (yazgüneşine dönerek) Ceviz aile ne be
Yazgüneşi: Çekirdek ailem demek istiyo
Büü: Puhahahaaa
Defne: gülmesenize beeeee...

İş çıkışı her akşam Defne ile çok ilgilenen bir başka semt servisinin şöforü yine Defne ile konuşur, suratını on karış asan Defne cevaplamaz ve homurdanır.. Servisi geçtikten sonra Yazgüneşi sorar:
-- Kızım neden böyle yapıyorsun, amca seni çok seviyor sohbet etmek istiyor
-- Anneeee her gün her gün bu konudan İLLALLAH geldi amaaaaaaa
-- :PPPzuhahahahah


Defne: Annneeee
Yazgüneşi: Efendim kızım
D: Tarkan'ın karısı var mıı?
Y: niye sordun yoksa napıcan sen mi evlenceksin?
D: Ya anne yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

IMG_9813.CR2


Yazgüneşi: (Ananeye) Ben hamileyken deli gibi erik yedim ya, bu kız da bayılıyor eriğe, ama ıspanaktan tiksinmiştim, ıspnağı o kadar sevmez
Defne: Annneeeeeeee ABARTMA ıspanak severim ben..
Y: Ehüü, e peki madem
Anane: Zuhahahahahahahh

11 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

Hahahaaa ! Tarkan'a fena sardırmış Nes, bilemicim yani ;)))

Yazgüneşi dedi ki...

bitanesi... sorma...
derin konu
çok derin :)

nil dedi ki...

benim için bir gülücük karşısında koltuğa kendini atıp bayılması tektir valla, isim vermeyeyim de, tarkan'la yarışır gibime geliyooo :)))

Yazgüneşi dedi ki...

valla Nil'im o ismi lazım değil sanırım her durumda Tarkanı sollar..
ben öyle gözlemledim kendi adıma :)))))

Deniz dedi ki...

Tarkan'ın kocası var mı diye sorsaydı iyice dumur olurdun , kabul et :))))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Hem tebessüm ettim hem de vay halimize bir kaç seneye dedim, kandırsan kanmaz seni kandırır cimcime bu yaaaa:)))

Yazgüneşi dedi ki...

ahahahah evet kocası var mı dese daha şok olavbilirdim ama en azından onunla evlenme planı yaptığı gibi bir gerçek olmazdı elimde ;)

sinemcim di mi ya
yanmışız kiiii
ne yanma

ELİF dedi ki...

Benim kızlarımda bayılırlar tarkana,tarkan televizyona çıktığı zaman bakamıyorlar bile utanıyorlar,sanki tarkan onları görüyormuş gibi,ben ise gülmekten baygın...
Ay çocukları o saf hallerini çok seviyorum..
sevgimle..

Yazgüneşi dedi ki...

Tarkana ben de bayılıyorum ehüü :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ceviz olayına koptum resmen.Ne kadar yaratıcılar öyle değil mi?:))

Elif Gizem dedi ki...

çok keyifle okudum gülümseyerek bolca :)) çok özel bir çocuk. bir de büyüdüğünde bunları keyifle gülümseyerek okuyacağına eminim:))