15 Mart 2011 Salı

Yazı seviyorum dedim yaaaaaa

Çocuk kısmı "kar"a bayılır...

Hatırlıyorum çocukluğumda böyle dizboyu yağan karı
ben bile severdim...

"ben bile" derken;  "yazgüneşi" kontenjanından ;)

Her neyse uzatmayım döndürüp dolandırıyorum konu hala kar...

Bizim ufak latina, latin ateşi sinmiş ya tenine damarlarına..
kar yağışlarında komik anekdotlar yaşattı bize..

eve zor şer vardığımız günün ertesinde sabah uyanmakta zorlandım ben, latina ve büü erken kalkmışlar salonda oyalanmışlar

çılgın yağan karı gören Büü bir heves dönüp ufaklığımıza sormuş: çıkıp kartopu oynamak ister misin? Kardan adam yapmak?

"Yok yok" demiş bizim zilli.. Üşürüz bu soğukta, camdan bakınca ne güzel bak, burdan seyredelim bence"

Büü şokta elbette
kaç 6'ya 5 var çocuğu reddeder ki böyle teklifi nihayetinde...

yine aynı gün çılgın yağan tipi altında evden çıkıp anneme doğru ilerliyoruz, zorla bir kare fotoğrafını çektim işte Allaha şükür

bu kez ben soruyorum
"kızım kar topu oynayalım mı, ya da okkalısından bir kardan adam yapalım burnuna havuç gözüne kömür başına şapka takalım...."
başta oralı bile olmuyor
sonra bakıyor ki ısrarcıyım
yapıştırıyor cevabı dili titremeden

"annnneeeeeeeee daha önce de söyledim yaaa
Yazı seviyorum dedim yaaaaaa"

cümle bundan ibaret ama altyazıları okudum ben gayet netti
daha da sorup durma, ısrara gerek yok, çizgim var benim demeye getirdi
ne haddimize çıkmak çizgiden....
ne haddimizeee...

kardacapon

1 yorum:

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Ay kıyamam ne tatlı bişey yaaa:)
Akıllı kız işte aferim ona ne var karda soğuk ellerin uyuşuyo burnun akıyo ööö!
:D bendensin kuzum bendensin:)

Not: Spam olarak gelecek yazım dikkate almayın ben zararsızım ya:(