11 Ocak 2011 Salı

Yazgüneşi Bulutların üstünden sesleniyor bu defa

IMG_4006









Anne olmak dünyanın en acayip hissi
enlerin de eninde bir durum...

çok harika bir gününü insanın cehenneme dönüştürebilen bir şey mesela
ne bileyim basit bir 38 santigrat derece ile...

ve
berbat bir günü
muhteşemliğe de çevirebilme özelliği var aynı oranda...

IMG_4010


kızımın ilk başarısı bu..
konu sanat olduğunda ilk olmayacağını %100 biliyorum ben
bu o kadar belli ki şimdiden...
ve tuhaf da bir ego veriyor bu annelik insana
"böylesi sanatkar ruhlu bir çocuk doğurabilmişim ne mutlu bana" diye gönenip duruyorum aslında bu haberi aldığımdan beri
paylaşmak için takvimin elime ulaşmasını beklemiştim..
her yıl Trafik Kurulu'nun çıkarttığı
ve içine, yüzlerce çocuğun trafikle ilgili yaptığı resimlerden seçilerek, ancak 12 tanesinin yerleştirilebildiği bir takvim...
Defne'nin resmi Ağustos ayında
doğduğu aya konmuş olması tesadüf mü kasıtlı mı bilmiyorum
ama
çok mutlu oldum
koltuklarının kabarması insanın nasıl bir şeymiş
artık biliyorum..

IMG_4008

teşekkürler meleğim
bu güzel hissi henüz 5.5 yaşındayken yaşattığın için bana.....

IMG_4011

14 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

e kız senin kızın, evlat senin evladın, bana noluyo peki de gözlerim doluyo, duygusallaşıyorum ???

lolipu dedi ki...

ne kadar gurur verici:))) koltuklarının kabarmasında haklısın, çok da güzel resim yapmış, aferin Defneye:))

Unknown dedi ki...

Aferim benim minnoşuma...
Daha çok başarılarını görmek üzere....
Sevgiler

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Daha nice başarılarını göreceğiz inşallah, aferim kuzuma.

duygu dedi ki...

yeni okudum. elim telefona gitti. bilirim zamansızız biz birbirimize... ama belki bir kutlama anına denk gelir bozarım büyüyü telaşına kapıldım...
hem belki konuşamazdım boğazımdaki düğümden... akıtacağım 2 damlanın garantisi var çünkü...
en özelim, en güzelimin annesi...
bu ilk ama son değil biliyorsun, daha nice mutluluk gözyaşları döktürecek bize bu latino... yarın arıyıcam..
tebrik bin kez..
öpücük sonsuz...

Yazgüneşi dedi ki...

Ayşecanım
o benim kızım evet
ama senin de yeğenin
kardeşin
kankan hatta
unutma :)))
bin teşekkür sana

Sevgili lolipu çok çok teşekkürler

pınarcım sana da tatlım bin kere teşekkür


sinemcim göreceğiz dimi
kaymağın da kadayıfında da latinanın da :)))))

duygum bitanem
yok canım o kadar da diil kutlama filan yok yani...
ben kendi çapımda sırıtık sırıtık dolanmaktayım işte

sen beni ne zaman istetsren ara
ya da hiç arama
ne fark eder
ben biliyorum yüreğinden geçeni her zaman
unutma yarısı ben de ;)

seviiyorum kocaman seni ama koccccaaammmannnn

Deniz dedi ki...

Bişey diyceeeeem, inanmayacaksın ama benim bile koltuklarım kabardı buradan, darısı başıma

Yazgüneşi dedi ki...

Sevgili denizciğim
inanırım inanırum
annelik işte
hangimizin miniciği bir şey başarsa hepimizin gurur okşanıyor işte
ha senin miniciğim
ha benim miniciğim

hep güzellik olsun hepsinin hayatında....

nil dedi ki...

aferin defnoşuma.
hep böyle sanatla içiçe olsun
ve hep emeği, başarısı takdir edilsin.
nasıl mutlu oldum anlatamam...
o tarifsiz hissi bilirim, ne kadar gönensen azdır canım benim, annlerin güzeli :)

denizzeynep dedi ki...

nasıl güzel bir haber bu... çok mutlu oldum.. tebrik ediyorum yürekten :)

nil dedi ki...

ben buna yorum yazmıştın, yayınlamadın mı daha kuzum, yoksa teknik sorun mu var bilemedim...


bi de seni mimledim yine, hehehe, gereken ilgi ve alakayı gösterelim pliiiiz....

Yazgüneşi dedi ki...

Canım nİlCanım
mavi kadınım...
giremedim bloga birkaç gündür
yayınlamamışım o arada
çok pardon kuzucum
öptüm binbeşyüz kere

Ayşegülcüm teşekkürler.

ah bu zilliler
di mi:))))

Elif Gizem dedi ki...

Geçen gece Eceyle okuduk bu yazını. bu arada uzun uzun inceledik bloğunu ve Ece kendisine bir makina almaya karar verdi. Bizi gaza getiriyorsun, bilesin :)

Yazgüneşi dedi ki...

Fazkı çok yakında vişnelikte birinci kur açacakmış
bana sorarsanız iyi bir fırsat elifcem
öperimmmm