18 Aralık 2010 Cumartesi

Ordan Burdan Şurdan Parça Parça...

Evet
Nice zaman olmuştu..
Özlemişti haliyle bizi Bayındır acil
ne kadar olmuştu ne kadar olmuştuuuuuu..
hah hatırladım
en son 39 derece düşürülemeyen ateşle oradaydık Aygukla Fındık kurdunun nikahı günü
Nisan yani...
vay be hakikaten kızım büyümüş netleşiyor iyice....
daha küçükken biz uzatmazdık bunca arayı (maşallah deyim de...)
lakin
Bu gece ziyaret ettik
Hal hatır sorduk...

Panik yok
durum ciddi değil
Defne'nin sağ gözünde kızarıklık vardı ve konjüktivit ihtimaline karşı bir önlem alma çabasına giriştik hemen.
Malum göz yumuşak karnım ya benim...
Önemsizmiş
İlaç damla yazdı ama, bulunsun reçete elimizde diye yazdı
Akıntı olursa kullanın şu durumda gerek yok dedi
İçimiz rahatladı...
Tam oradayken biz Olga aradı
Panik yaptım onu da, acildeyiz deyince...
çıkıp geliyordu az daha
Dur dedim yahuu paniğe yok gerek
her şey yolunda...
IMG_7196
Eve dönerken dondurmacıya da uğradık neyse
söz verdi babası nihayetinde

Ne zamandır istiyor
Ama kış ya bakkallarda küçük marketlerde bulunmuyor
Defne sinir oluyor

Yurdum annelerinde "soğukta dondurma yersen boğazın şişer, hasta olursun" şeklinde  değişmesi zor bir paradigma olduğundan...
Ah bir anlatabilsem bunun tamamen asparagas olduğunu insanlara
Yok ama o kadar işlemişler ki mevzuyu bilinçaltılarına
kazısan çıkmıyor ya...
Neyse yemesinler ne yapalım
Biz analı-kızlı kar kıyamette dahi yeriz dondurmamızı ohhhh yalana yalana... Hiiiiç de o yüzden hastalanmadık
Hastalığı virüs ya da bakteri yapar, ha dondurma temiz şartlarda yapılmamışsa da içerisinde canlı psikrofilik (soğukta üreyip yaşayan ) bakteriler varsa o zaman iş başka... Hijyen önemli, tüm gıda maddelerinde olduğunca aslında...

Bende durum mu ne?
Hmmm
Sersemlik var
Soğuk algınlığı ilaçlarının verdiği meşhur kesintisiz uyku hali...
zaten çok parlak olduğu asla söylenemeyecek olduğum ses tonumun tam olarak "bet" bir hal almış olması hali....
Burun deliklerimden birisinin mutlak surette kapalı oluşu...
bir sağ bir sol şeklinde paslaşıyorlar
Şükür ki ikisi aynı anda kapanmıyorlar... Anlayışlı keratalar..
ve
Nefis bir öksürüğüm var nurtopu gibi
Tam tarif edersem durumumu
Eski Yeşilçam filmlerindeki aşkından yataklara düşüp ince hastalığa tutulmuş Hülya Koçyiğit kıvamı
hani öyle ki
benim bile bana inanasım gelmiyor öksürürken
yok canım resmen numara yapıyorum diyesim var o derece vahim durum yani...
şu "Tantum-verde " spreyi icat edene saygı hürmet... Hayat kurtarıcı bu gibi durumlarda...
IMG_2197
bu salak hastalığa da
boşa dememişler "paçavra hastalığı" diye
hem bol kağıt mendil (eskiden -yani bu tabir kullanıma sürüldüğünde- kağıt mendil yoktu paçavra kullanılmış paçavra denmiş haliyle-elbette bilimsel bir dayanağım yok bu koınuda tamamen kişisel fikrim yani ehühe) tüketimi
hem de insana kendini tam da paçavra gibi hissettirmesi açısından...

Bu arada birinin beni durdurması şart oldu
Hangi konuda mı
Kitap alımı konusunda
IMG_2198
IMG_2199





Okuyamamış olduklarım boyumu geçmişken

Hala ısrarla alıyor oluşum biraz da şımarıklık ama

Alooo

demesi lazım birinin...


Kendimi kaybediyorum ya kitap raflarında...





















İş güç olmasa anasını satayım

Otursam şööööyle dilediğimce süne süne kitap okusam berjerimi Anıt-Kabir'e doğru çevirip, ayaklarımı kalorifere dayayıp
yanında da mis gibi çay...

IMG_8868


kitaptan sıkıldım mı
Azıcık örgü örsem, örgü torbam da duruyor olsa yanıbaşımda...

Bu sene kışın kaba kaba el örgüsü kazaklar hırkalar süveterler moda
Bir de güzel stres attırır  ki insana o şişlerin tıkır tıkır melodisi..
uzun zaman oldu elime şiş tığ almayalı
ör geldi ama kriz kıvamında
öresim var bu ara
bakalım bu krizden çıkacak mı kayda değer sonuçlar
Olur da az biraz işe yarar bir sonuca ulaşırsam paylaşırım burada..
Tabi işe yarar sonuca ulaşmak için
Önce başlamak gerekiyor ahahaha...
Ben de başladım
Evdeki beşyüz örgü dergisine ek olarak beşyüz bir ve beş yüz ikinci dergileri aldım bugün
Bakıştık karşılıklı bayağı
flörte ne vakit başlarız onu bilemedim...
Uzamaz umarım fazla
IMG_2193

Ya gün yetmiyor ama bana...
Bir dilekçe yazıp günün 24 saatten mesela 30-32 saate falan çıkarılmasından söz etsem, üstüne talep etsem..


eee post yazmayı da abarttım resmen
Çok uzadı bu anlamsızlık
Birisi "püüüüüüf"lesin de
Yok olayım hadi ama....

9 yorum:

nil dedi ki...

nes'im hasta hasta bu kadar sözü derleyip toparlayıp nasıl yazdın, helal olsun diyorum :)

defneoşuma nasıl üzüldüm kıyamam ben onun akıllı gözlerine :( iyileşin biran önce, görüşelim, öpüşelim, koklaşalım :)))

cam kenarındaki sandalye fotoğrafı var ya, çay da duruyor ya orda nasıl canım istedi anlatamam , orada çay içmezsem bana da nil demesinler :)

Yazgüneşi dedi ki...

valla Nilcanım
bir bilnçsizlik anında kendimden geçmişim sanırım
ben bile bilmiyorum tam olarak ne yazdım
dellenmişim hehe

defnoşun gözü iyi çok şükür sağol tatlım

bi de
ehh o pencere önünde çay içmek farz zaten size :)))
en kısa sürede hem de

moooahhhh

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

O camın kenarında bir az şekerli türk kahvesi yaparsan eğer, çikolatamı da kapar gelirim bir gün, çok çok geçmiş olsun bu arada.

Yazgüneşi dedi ki...

Hiii Sinemciiim
yapmam mı
türk kahvesinin kralını yaparım hem de
biz de adettir zaten kahve
olmazsa olmaz
sen gel yeter ki
hakikaten ayarlayalım yaaa

teşekkürler :)
daha iyiceyim bugün

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bugün 3.doktora daha gittik sonuç kaçınılmaz.Gözlük verdi İpekböceğine moralim bozuk Sevgili Neslihan.
Allah dermansız hastalık vermesin ama moralim bozuk malum kız çocuğu fiziki görünüm üstelik daha 3.5 yaş bilmiyorum nasıl yapıcaz? :((

Yazgüneşi dedi ki...

Oyyy kıyamam yaaa
seni benden daha iyi anlayacak bir başkası daha pek yoktur
en fazla beninm kadar anlayabilir sanırım...
üzülme demeyeceğim
desem de üzüleceğini biliyorum...
İpekböceği senden çok daha kolay kabul edecek emin ol
ve onları daha sevimli gösteriyor gözlük ve arkadaşları arasında ayrıcalıkları oluyor, popülerite sebebi oluyor kullandıkları gözlük
25 aylıktan beri kullanıyor Defne
benim zamanımdaki gibi değil durum
ben 3 yaşında basladım takmaya gözluk
o zamanlar insanlar tuhaf karşılar yaşıtlarım dalga geçp ağlatırlardı beni.. şimdilerde öyle değil durum
tam tersi defnenin ben de defne gibi gözlük isterim diye ağlayan arkadaşları oldu
hem simdi inceltilmis camlarla estetik anlamda basarili urunler çıkarıyorlar ortaya onu hiç kafana takma
teşhis ne?
miyop mu hipermetrop mu?
Allah başka dert vermesin 3.5 ufak bir numara defnenin 13 numara ölçülmüş 10numara gözlük takmıstı ilk 25 aylıkken
tesellisi yok
göz oldu mu akan sular duruyor biliyorum
ama bak benim 24 derece %40 gömrme kaybım var
ama ayaktayım
görüyor ya...
düşün ki hiç görmeyen çocuklar var...
bardağın dolu tarafından bak hep
ve canını sıkma
düşebilir büyüdükçe düşmezse de genç kız olunca lens takar olur biter
tek derdin bu olsun canım...
öperim seni de ipekböceğini de kocaman

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Tesadüfen öğrendik.Baba tarafında var göz rahatsızlıkları.Babasında da göz tembelliği var.Kontrol için gittik tamamen keyfi yani.
(1.25)Astigmatmış,bende gözlük kullanıyorum.Dediğin gibi lens,lazer vs.ile gelecekte sorun halledilir ama 3.5 yaş küçük ona üzülüyor insan.neyse hayırlısı bakalım.Umarım kendini korur.Bizimki biraz afacanda.:))
Bir de Kavaklıderedeki dünya göz hastanesine götüreyim diyorum Ne dersin?

Elif Gizem dedi ki...

Nurtopu gibi öksürüklerini severim:))) Bir de o kitap çılgınlığının aynısı bende de var önüne geçemiyorum. Kendime dur diyemiyorum.

Yazgüneşi dedi ki...

eeee nolcak halimiz elif
hadi senin gene vaktin daha çok
ben napıciiiimmm
allam aklıma mukayet ol