24 Aralık 2010 Cuma

İttiyacımız Yok Bizim....

d


Yazgüneşi ve Latinası 7. caddede yürümektedir.

Piyango biletçisi
"yılbaşı biletleri" diye bağırmaktadır
Latinası Yazgüneşine sorar
"ne demek yılbaşı bileti anneeee"

Yazgüneşi açıklar
"Sayılar var bu biletlerin üzerinde karışık karışık yazıyor, sonra bu sayıların her birini bir topa yazıp sırayla çekiyorlar, o topların çekiliş sırasına göre dizilen sayı hangi bilette yazıyorsa o bileti satın alan kişi tüm biletlerin satışından biriken paranın sahibi oluyor."


Latina
"Hmmm anladım. Almayalım, ittiyacımız yok bizim, yannız fakir olanlar alsın da o biletleri onnara çıksın para"


Yazgüneşi suratında sağdan sola koccccaman bir sırıtışla içinden "BUDUR"...........

11 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Fıkra gibi bayıldımm.:)

Yazgüneşi dedi ki...

ya öyle işte bu kız
çok komik
hayatı fıkra
deli yaaa :)

derindenizbaligi dedi ki...

Yerim ben bu akıl küpünü !!!! =)

ELİF dedi ki...

Ne kadar dogru...
Çocuklar aslında herşeyin farkındalar...

Unknown dedi ki...

Doğrusunu söylemiş işte..
Aferin benim prensesime...

İkiz Annesi dedi ki...

Çok akıllı bir o kadar da yufka yürekli ve adaletli bir çocuk yetiştiriyorsunuz anladığım kadarı ile.
Hem onu hem de sizi tebrik ederim dünyada böyle düşünen kişi sayısı fazla olsa fakir diye bir kavram olmazdı sanırım.
Sevgiler kızınıza da kocaman öpücükler:)

Ateş Böceği dedi ki...

Ben şimdi onu çimdiklemek isterim :))

bu zamane çocukları pek bi akıllı ya hızlarına yetişilmiyor :))

nil dedi ki...

uyyy öperim ben defnoşumu, güzel yürekli kızım benim :)))

Elif Gizem dedi ki...

Kıssadan hisse tadında:)) süper:)

gülgün dedi ki...

Duru, saf mantık...

Hep koruyabilseler keşke.

sevgimle

Yazgüneşi dedi ki...

Teşekkürler herkese...
hafta sonu giremeyince
tek tek cevaplayamadım ucunu kaçırıp özür...

güzel yorumlarını bırakan herkese kucak kucak sevgiyle....